Formula 1 și MotoGP se bucură de rezultate financiare bune / Venituri de un peste miliard de dolari pentru Liberty Media, proprietarii campionatelor

Centrul de comandă F1
Sursa foto: HENRY NICHOLLS / AFP / Profimedia

Liberty Media a raportat venituri în creștere în al treilea trimestru pentru grupul său Formula One, pe fondul creșterii continue a audienței campionatelor. De asemenea, este inclusă și prima contribuție din partea MotoGP, titrează publicația Motorsport.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Veniturile campionatului Formula 1, în creștere

Veniturile Liberty Media le includ pe cele ale Formula 1, Quint și MotoGP, după achiziția campionatului de către Liberty Media în vara acestui an. Veniturile totale au ajuns la 1,08 miliarde de dolari, în creștere față de cei 911 milioane de dolari înregistrați anul trecut.

Din acest total, F1 a generat 869 milioane de dolari, în creștere cu 1% față de anul trecut, în ciuda faptului că a existat un weekend de Grand Prix mai puțin în această perioadă, cu un venit operațional de 168 milioane de dolari. Veniturile din ospitalitate și licențiere au compensat acest lucru.

Venituri de aproape 170 de milioane de dolari ale MotoGP

Stefano Domenicali, CEO-ul Formula 1, a declarat că acest campionat rămâne „o piatră de temelie culturală”, dar și că a încheiat multiple parteneriate de difuzare, inclusiv cel care oferă drepturi de difuzare a „Marelui Circ” către Apple.

MotoGP, care se află acum sub umbrela Liberty Media după ce organizația a achiziționat 84% din Dorna Sports pe 3 iulie, a înregistrat venituri de 169 de milioane de dolari în trimestrul al treilea. Acest lucru vine în contextul în care MotoGP a reînnoit o serie de acorduri de curse, și-a extins drepturile de difuzare și mai multe sponsorizări și și-a refinanțat datoria cu scadențe mai lungi și rate de dobândă mai mici.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...