Liberty Media a raportat venituri în creștere în al treilea trimestru pentru grupul său Formula One, pe fondul creșterii continue a audienței campionatelor. De asemenea, este inclusă și prima contribuție din partea MotoGP, titrează publicația Motorsport.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Veniturile campionatului Formula 1, în creștere
Veniturile Liberty Media le includ pe cele ale Formula 1, Quint și MotoGP, după achiziția campionatului de către Liberty Media în vara acestui an. Veniturile totale au ajuns la 1,08 miliarde de dolari, în creștere față de cei 911 milioane de dolari înregistrați anul trecut.
Din acest total, F1 a generat 869 milioane de dolari, în creștere cu 1% față de anul trecut, în ciuda faptului că a existat un weekend de Grand Prix mai puțin în această perioadă, cu un venit operațional de 168 milioane de dolari. Veniturile din ospitalitate și licențiere au compensat acest lucru.
Venituri de aproape 170 de milioane de dolari ale MotoGP
Stefano Domenicali, CEO-ul Formula 1, a declarat că acest campionat rămâne „o piatră de temelie culturală”, dar și că a încheiat multiple parteneriate de difuzare, inclusiv cel care oferă drepturi de difuzare a „Marelui Circ” către Apple.
„Reînnoirile recente ale curselor și prelungirile anticipate pe piețele cheie, inclusiv Austin, Azerbaidjan și Monaco, demonstrează, de asemenea, valoarea pe care F1 o aduce orașelor în care concurăm. Suntem încrezători în următorul capitol de creștere al F1”, a declarat Stefano Domenicali, CEO-ul Formula 1.
MotoGP, care se află acum sub umbrela Liberty Media după ce organizația a achiziționat 84% din Dorna Sports pe 3 iulie, a înregistrat venituri de 169 de milioane de dolari în trimestrul al treilea. Acest lucru vine în contextul în care MotoGP a reînnoit o serie de acorduri de curse, și-a extins drepturile de difuzare și mai multe sponsorizări și și-a refinanțat datoria cu scadențe mai lungi și rate de dobândă mai mici.