O eroare a aplicației Great Wall Motor a lăsat numeroși șoferi în imposibilitatea de a-și folosi mașina

Great Wall Motors Dealership- Adelaide – Australia. (8564589280)” by TuRbO_J from Adelaide, Australia is licensed under CC BY 2.0

Mai mulți proprietari de vehicule Great Wall Motor (GWM) s-au confruntat în data de 21 Martie cu o problemă majoră: aplicațiile mobile folosite pentru accesarea și pornirea mașinilor nu au funcționat, lăsându-i blocați afară, transmite carnewschina.com

Utilizatorii au raportat erori de tip „503 Service Unavailable” la încercarea de a accesa aplicația oficială GWM, precum și cele ale sub-mărcilor Wey și Tank. Această defecțiune a afectat șoferi din mai multe regiuni din China, provocând nemulțumiri pe rețelele sociale ale companiei.

Great Wall Motor a transmis un comunicat oficial, explicând că problema a fost cauzată de o anomalie a serverului, iar echipele tehnice lucrează pentru remedierea situației. Compania a recomandat șoferilor să aibă asupra lor cheia mecanică pentru a evita astfel de inconveniente.

În jurul orei 16:00, ora Beijingului, GWM a anunțat că problema a fost rezolvată în urma colaborării cu furnizorul de servicii cloud. Utilizatorii sunt sfătuiți să repornească aplicația sau să încerce din nou conectarea dacă persistă dificultăți.

Great Wall Motor, fondată în 1984, este unul dintre cei mai mari producători auto din China, având în portofoliu mărcile Haval, Wey, Ora, Tank și Great Wall Pickup.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...