Gigantul chinez BYD, numărul unu pe piața mondială de automobile electrice, a lansat în România patru modele de automobile: Seal, Sealion 7, Atto 2 și Seal U DM-i. Primele trei sunt modele integral electrice, iar U DM-i este un vehicul hibrid. Despre acesta din urmă, Andrei Duica, Deputy Country Manager BYD România și Republica Moldova, crede că „se va vinde foarte bine” pe piața locală, care este „foarte importantă” pentru marca chineză, după cum a afirmat Maggie Zhou, Regional Director, la evenimentul de lansare de la București, la care TechRider a participat.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Publicația soră Economedia a publicat prețurile de la care pot fi achiziționate vehiculele prin programul Rabla, dar și informații despre dealerii locali.
Compania a anunțat că vehiculele vin cu Blade Battery, baterii cu litiu-fier-fosfat (LFP). Designul unic al celulelor plate și alungite îmbunătățește siguranța, crește utilizarea spațiului pentru o autonomie mai mare și oferă rezistență structurală întregului automobil, potrivit lui Mauritz Larsson, Regional Product Manager Europe.
BYD a prezentat și un test în care o baterie LFP este perforată cu un cui, fără a lua foc:
Larsson a mai spus că spatele vehiculelor este conceput pentru a absorbi șocurile în cazul în care mașinile sunt lovite din spate. De altfel, modelul Sealion 7 are 5 stele EuroNCAP.
Totodată, reprezentanții BYD au spus că vehiculele pot funcționa la eficiență mare la temperaturi cuprinse între -30 și 60 de grade Celsius, datorită pompelor de căldură încorporate.

Mai mult, toate cele patru vehicule vin cu plafoane transparente (numite de companie „panoramic roof”) ca dotare standard.
Toate cele patru vehicule includ, de asemenea, „floating screens”, display-uri centrale de mari dimensiuni.
Nu sunt convins că pariul BYD de a vinde electrice in Romania va fi unul de succes ! Românii urăsc electricele deoarece nu există stații de încărcare decât în orașele mari, mașina nu scoate zgomoyde motor ,,forjat ” , iar prețul nu e in zona 15-20000…€ , unde, chiar și așa, prea putini și le permit .Nu se cunoaște fiabilitatea, service-urile sunt foarte foarte puține pentru iaceste mărci, nu se știe lanțul de aprovizionare cu puse de schimb……multe necunoscute….
Aveți grijă, e plina China de BYD și alte mărci premiu chinezești care iau foc în stradă. Căutați pe internet.
In afara de asta nu merge oprirea de urgență și electronica pica la așa zisele mașini premium, inclusiv Xiaomi. Se pare că au fost aruncate în producție în grabă, pentru branding.