Compania de închirieri auto Hertz a anunțat că va începe vânzarea de mașini second-hand din flota sa pe platforma Amazon Autos. Mașinile vor fi disponibile în patru locații din Statele Unite ale Americii potrivit The Verge.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Vicepreședinte Hertz: Amazon este „partenerul ideal”
Clienții care locuiesc într-o rază de 75 de mile (120 km) de orașele Dallas, Los Angeles, Seattle sau Houston pot începe să caute mașini la mâna a doua vândute de Hertz „nu mai devreme de miercuri”, anunță CNBC. Compania de închirieri anunță că vrea să își extindă operațiunile la 45 de locații din SUA, aliniind disponibilitatea la lista mai largă de locații Amazon Autos.
Jeff Adams, vicepreședinte executiv al Hertz Car Sales, spune că țelul companiei este de a „reimagina experiența cumpărării unei mașini”, și consideră că Amazon Autos este „partenerul ideal” pentru această mișcare. Parteneriatul cu Amazon Autos are ca scop extinderea prezenței digitale a Hertz în comerțul cu amănuntul și facilitarea accesului clienților la inventarul său de vehicule de ocazie.
Acesta face parte dintr-o strategie mai amplă pe care Hertz a stabilit-o la începutul acestui an, condusă de CEO-ul Gil West, pentru a își stimula activitatea de vânzare cu amănuntul prin creșterea amprentei sale de vânzare cu amănuntul, creșterea gradului de conștientizare a mărcii Hertz Car Sales și crearea de parteneriate strategice.
După ce a intrat în faliment în timpul pandemiei Covid-19 din 2020 și s-a confruntat cu o strategie EV eșuată la scurt timp după aceea, Hertz și-a prezentat anul trecut planul de redresare numit Back-to-Basics Roadmap. Accentul este pus pe gestionarea flotei, optimizarea veniturilor și eficiența costurilor. Hertz a declarat că primul trimestru al acestui an a marcat cel mai puternic trimestru din toate timpurile pentru vânzările cu amănuntul de vehicule.