Mazda se așteaptă la o scădere dramatică a profitului / Declin de aproape un miliard de dolari, din cauza tarifelor americane

Mazda
Sursa foto: Mazda

Producătorul de autoturisme Mazda spune că se așteaptă la o scădere dramatică a profitului în acest an fiscal. Reuters vorbește despre un impact de aproape un miliard de dolari, pe fondul tarifelor auto impuse de Donald Trump la începutul lunii aprilie. Compania a anunțat că va lua măsuri pentru a atenua impactul șocului financiar.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Impactul este „destul de semnificativ”

Pentru a atenua impactul tarifelor, Mazda va lua mai multe măsuri, printre care schimbarea rutelor de transport, ajustarea volumelor de producției și creșterea acesteia la fabrica sa din Alabama. Mazda se află într-o poziție bună cu fabrica sa din SUA, întrucât Audi, spre exemplu, nu dispune de o astfel de fabrică. Compania mai are o fabrică în statul mexican Guanajuato, de unde exportă vehicule în SUA.

Directorul financiar al Mazda, Jeffrey Guyton, a spus că impactul tarifelor americane asupra rezultatelor din acest a rămas „destul de semnificativ”. Fără aceste măsuri de redresare, compania ar risca o scădere a profitului operațional de 233,5 miliarde de yeni (1,6 miliarde de dolari) pentru anul financiar care se încheie în martie 2026, a mai declarat Guyton.

Producătorul a încercat să stimuleze vânzările noului său SUV, Mazda CX-50. Săptămâna trecută, compania a declarat că a vândut aproximativ 210.000 de vehicule în Statele Unite în prima jumătate a anului, în creștere cu 4% față de anul precedent. Mazda a prognozat un profit operațional de 50 de miliarde de yeni (340 de miliarde de dolari) pentru anul care se încheie în martie 2026, în scădere drastică față de anul financiar precedent.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...