Noul CEO Jaguar este optimist privind campania de rebranding a mărcii, care va avea lansarea în luna noiembrie a acestui an. Conform Motor1, viitorul CEO a apărat campania „Copy Nothing” a mărcii, care a stârnit controverse încă de la lansarea sa în 2024, când a fost expus și conceptul Type 00.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Balaji: Ne-am pus planurile la punct
Într-o declarație de presă, Banjali și-a exprimat optimismul cu privire la relansarea Jaguar, spunând că „planurile sunt puse la punct, dar nu mașinile sunt prezentate, nu iar clienții de pe teren le primesc cu entuziasm”. Totodată, el a răspuns remarcilor președintelui Statelor Unite ale Americii, Donald Trump, care a spus că direcția adoptată de Jaguar este „un dezastru total“.
„Trebuie să comparați cifrele noastre cu rezultatele obținute de alții”, a spus PB Banjali, CEO Jaguar Land Rover, în legătură cu afirmațiile lui Donald Trump.
Unul dintre directorii companiei, Rawdon Glover, a recunoscut că Jaguar este pregătit să piardă până la 85% din clientela sa actuală. Se preconizează că Jaguar își va păstra doar 15% din clienții săi existenți, ceea ce reprezintă o lovitură majoră pentru britanici, întrucât aceștia vizează să între în concurență cu Bentley și alte mărci similare.
În timp ce mulți producători și-au redus planurile de electrificare completă a gamelor lor de modele, Jaguar renunță complet la motoarele cu ardere interna. Glover a mai spus că motorul se află „pe locul 13 în lista priorităților”, elemente ca design-ul și interiorul având prioritate.
Noi modele Jaguar vor fi dezvăluite mai târziu
PB Balaji a făcut referire și la alte modele care vor fi lansate, spunând că „mașinile vor fi dezvăluite” la finalul acestui an. Specialiștii din industrie consideră că vor urma încă două vehicule electrice, care vor împărtăși aceeași platformă. În decurs de un an, Jaguar va lansa un model coupe, dar și un SUV care va rivaliza cu Bentley Bentayga.
În această nouă eră pentru Jaguar, toate modelele vor costa mai mult de 100.000 de euro, distanțându-se de vremurile în care puteam achiziționa un Jaguar XE nou la sub 50.000 de euro. Trecerea la acest segment de lux arată că britanicii țintesc spre profituri mai mari, în detrimentul volumelor. Drept urmare, vârful de 180.833 de modele vândute de Jaguar în 2018 va rămâne neegalat.