Disney și Hulu își unesc forțele cu un alt important furnizor de servicii de streaming în lupta pentru dominarea pieței de streaming, care încet, dar sigur, devine o reeditare a erei canalelor de cablu, informează MovieWeb.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Este vorba despre Fubo, un serviciu de streaming TV live. Conform comunicatului de presă oficial, fuziunea dintre Fubo și Hulu + Live TV va avea „aproape 6 milioane de abonați în America de Nord”, și va rivaliza cu YouTube TV. Interesant este că ambele platforme vor rămâne separate ca servicii proprii, deoarece parteneriatul pare să afecteze doar aspectele comerciale și financiare. Însă Disney deține acum 70% din noua companie, un pas important în lupta pentru supremația streamingului în America de Nord.
„De la înființarea Fubo, acum zece ani, viziunea noastră a fost întotdeauna să construim o platformă de streaming orientată către consumator, definită de inovație și valoare. Împreună cu Disney, creăm un ecosistem de streaming mai flexibil, care oferă consumatorilor mai multe opțiuni, stimulând în același timp profitabilitatea și creșterea durabilă”, a declarat CEO-ul Fubo, David Gandler.
Cea mai recentă încercare a Disney de a dobândi mai mult teren în războiul serviciilor de streaming vine după ce a anunțat că Disney+ va găzdui Hulu pe platforma sa de streaming.
Apple TV a fuzionat recent cu un alt streamer important
Apple TV a anunțat, de asemenea, că se va alia cu un alt streamer important pentru a crește în peisajul streamingului. Un pachet de streaming Apple TV și Peacock este acum disponibil pentru clienți începând cu 20 octombrie.
Matt Strauss, președintele NBCUniversal Media Group, a descris anterior pachetul ca fiind „combinația perfectă de divertisment”, deoarece fiecare bibliotecă de streaming oferă un set foarte diferit de emisiuni TV și filme.
„Nu există o combinație mai bună de divertisment decât pachetul Apple TV și Peacock, cu portofoliile noastre complementare de conținut care includ cele mai bune emisiuni, filme, evenimente sportive și evenimente live. Cu această inițiativă unică în felul său, împreună cu Apple, redefinim ceea ce ar trebui să fie experiența clientului pentru un pachet de streaming cu o gamă bogată de conținut și un proces de înregistrare simplu, și extindem acoperirea Peacock către un public și mai larg”, a subliniat Strauss.
Cel puțin într-o primă etapă, se pare că publicul va putea să se bucure de avantajele pachetelor low-cost, dar, la fel ca în era cablului, s-ar putea să fie doar o chestiune de timp până când și acest lucru se va schimba.