Veniturile Netflix cresc, inclusiv din reclame

A hand holding a TV remote in front of a screen with Netflix, perfect for streaming and movie night themes.
Photo by freestocks.org on Pexels

Netflix a înregistrat venituri de 11,08 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, puţin peste aşteptările analiştilor, de 11,07 miliarde de dolari, transmite News.ro.

Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, veniturile companiei au crescut cu 16%.

Veniturile nete pentru acest trimestru au fost de 3,1 miliarde de dolari sau 7,19 dolari pe acţiune, în creştere de la 2,1 miliarde de dolari respectiv 4,88 dolari pe acţiune.

Compania a avut o marjă operaţională de 34,1% în al doilea trimestru, în creştere cu aproape trei procente faţă de trimestrul anterior şi aproape şapte procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru întreg anul, compania se aşteaptă la venituri cuprinse între 44,8 miliarde de dolari şi 45,2 miliarde de dolari.

Netflix a subliniat faptul că anul acesta îşi va dubla veniturile din reclame (fără să spună cum) şi că, în a doua parte a acestui an, va începe să implementeze ceea ce numeşte reclame interactive.

În prima jumătate a anului, abonaţii au însumat 97 de miliarde de ore în care au urmărit conţinutul platformei, cu Adolescence pe primul loc, urmat de sezonul al doilea din Squid Game.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...