Autoritatea pentru protecţia datelor din Hong Kong a anunţat luni că investighează o breşă majoră de securitate care a expus informaţiile personale a aproximativ 419.000 de clienţi ai brandului de lux Louis Vuitton, incident care face parte dintr-o serie de atacuri cibernetice care au afectat compania în mai multe ţări, relatează Reuters, transmite News.ro.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Potrivit Biroului Comisarului pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal din Hong Kong, datele divulgate includ nume, detalii din paşaport, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, istoricul cumpărăturilor şi preferinţele de produs. Louis Vuitton, brandul emblematic al gigantului LVMH, a precizat într-un comunicat transmis pe e-mail că informaţiile de plată nu au fost compromise.
Compania a anunţat că o parte neautorizată a accesat unele date ale clienţilor şi că lucrează acum împreună cu ”autorităţile relevante şi clienţii afectaţi” pentru a gestiona situaţia.
Autoritatea de supraveghere din Hong Kong a declarat că a lansat o anchetă şi asupra Louis Vuitton Hong Kong, inclusiv cu privire la posibile întârzieri în notificarea oficială a incidentului. Conform datelor preliminare, sediul central din Franţa a descoperit activităţi suspecte în sistemele informatice pe 13 iunie, a aflat că sunt afectaţi clienţi din Hong Kong pe 2 iulie, dar a raportat incidentul abia pe 17 iulie.
Grupul LVMH s-a confruntat cu incidente similare în Coreea de Sud şi Marea Britanie la începutul lunii iulie.