Google îmbunătățește căutarea în Gmail cu AI și un nou sistem de filtrare

logo, gmail, email, gmail, gmail, gmail, gmail, gmail
Photo by Pfpiovani on Pixabay

Google lansează o nouă actualizare pentru Gmail, concepută pentru a te ajuta să găsești mai rapid e-mailul pe care îl cauți. Compania a anunțat joi că va folosi acum inteligența artificială pentru a lua în considerare factori precum data recentă, e-mailurile cel mai des accesate și contactele frecvente atunci când afișează e-mailuri pe baza interogării tale de căutare, conform techcrunch.com

Până acum, Gmail afișa pur și simplu e-mailurile în ordine cronologică, pe baza cuvintelor-cheie. „Cu această actualizare, e-mailurile pe care le cauți au mult mai multe șanse să apară în partea de sus a rezultatelor de căutare – economisindu-ți timp prețios și ajutându-te să găsești mai ușor informații importante”, a scris compania într-o postare pe blog.

Google introduce, de asemenea, un nou comutator care le permite utilizatorilor să aleagă între e-mailurile „Cele mai relevante” sau „Cele mai recente” pe pagina cu rezultatele căutării. Această opțiune este destinată utilizatorilor care preferă să vadă rezultatele căutării afișate în ordine cronologică, în loc de noua opțiune implicită „Cele mai relevante”.

Actualizarea este lansată la nivel global pentru utilizatorii cu conturi Google personale și este disponibilă pe web, precum și în aplicația Gmail pentru Android și iOS. Google intenționează să extindă această funcție și pentru utilizatorii business în viitor.

Lansarea noii funcționalități de căutare vine în contextul în care Google își îmbunătățește serviciul de e-mail pentru a concura mai bine cu aplicația Mail de la Apple, care a primit o serie de funcții similare cu Gmail odată cu iOS 18, anul trecut. De exemplu, Gmail a primit recent o funcție bazată pe Gemini, care permite utilizatorilor să adauge evenimente în Google Calendar direct dintr-un e-mail.

Cu câteva luni în urmă, Gmail a introdus „Carduri de rezumat”, care le permit utilizatorilor să efectueze acțiuni direct din inbox, precum urmărirea coletelor, check-in-ul pentru zboruri, setarea de remindere, marcarea facturilor ca plătite și multe altele.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...