UPDATE Românii au cheltuit peste 590 de milioane de lei de Black Friday / Cea mai mare achiziție depășește 85.000 de lei

Black Friday
Sursa foto: Pexels

UPDATE 17:30 Până la ora 17:30, valoarea totală a volumelor procesate cu succes de PayU GPO România a depășit 591 de milioane de lei, potrivit datelor transmise din Media Center. Numărul total al tranzacțiilor a trecut de 1 milion, dintre care 67% au fost plăți realizate cu un click.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Topul tranzacțiilor este condus de una de 85.059 RON, înregistrată la ora 14:30, urmată de o tranzacție de 65.779 RON la ora 15:40 și una de 65.269 RON, la ora 12:17.

Coșul mediu de cumpărături este de 568 de lei, de aproximativ trei ori mai mare decât într-o zi obișnuită, iar coșul mediu pentru cumpărăturile în rate este de 943 de lei, aproape dublu față de media unei zile normale.

Cele mai achiziționate produse rămân cele din categoriile cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C și home & deco. Minutul de vârf („minutul de aur”) a înregistrat aproximativ 11.000 de tranzacții.

UPDATE 14:50 Valoarea totală a tranzacțiilor procesate de platforma PayU GPO de Black Friday a depășit pragul de 500 de milioane de lei, ajungând la 514 milioane de lei, potrivit unui comunicat de presă transmis către TechRider.ro. Până la ora 14:50, aproape 890.000 de plăți au fost procesate, dintre care aproximativ 70% au fost one-click.

Coșul mediu a mai scăzut, la 580 de lei, iar cel pentru cumpărături a ajuns la 950 de lei. În topul tranzacțiilor se numără una de 65.269 RON, efectuată la ora 12:17, una de 50.076 RON, efectuată la ora 9:02 și una de 49.788 RON, efectuată la ora 9:49

Topul produselor achiziționate de Black Friday s-a modificat și el, incluzând acum și categoria de produse home deco, alături de cele cosmetice, cele din categoria FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii și IT&C.

UPDATE 12:00 Valoarea totală a tranzacțiilor de Black Friday a ajuns la 429 de milioane de lei, potrivit unui comunicat de presă al PayU GPO transmis către TechRider.ro. Până la ora 11:50, circa 735.000 de plăți au fost procesate, dintre care 71% au fost one-click.

Coșul mediu a scăzut la 585 de lei, tot de aproximativ trei ori mai mare decât într-o zi obișnuită. Cel pentru cumpărături în rate a scăzut și el, la 955 de lei. Cea mai mare tranzacție a fost realizată la 9:49, însumând 49.788 de lei. Topul este completat de o tranzacție de la 8:47, de 45.951 de lei, și de una de la 9:27, de 42.677 de lei.

ȘTIREA INIȚIALĂ Valoarea totală a volumelor tranzacţionate de Black Friday şi procesate de PayU GPO România, până la ora 9:12, a ajuns la aproape 230 de milioane de lei, a declarat, vineri, Elena Gheorghe, Country Manager al companiei, potrivit Agerpres. Ea a menţionat că PayU GPO a realizat un studiu referitor la intenţiile consumatorilor de Black Friday şi a evidenţiat că bugetul mediu alocat pentru această ediţie a fost de 1.100 de lei.

Cea mai mare comandă, de aproape 46.000 de lei

„Până la această oră (n.r.: ora 10:00) vorbim de 230 de milioane de lei deja, din care 32% rate, dar sunt multe tranzacţii plasate cu succes în curs de acceptare. Vorbim de tranzacţii cu un singur click, adică şi-au salvat clienţii cardul ca să poată să plaseze repede tranzacţia şi avem undeva în jur de 71% anul acesta. Vorbim de cross-border, de 15%. Coşul mediu până la ora aceasta este de 650 de lei pentru comercianţii pe care îi avem selectaţi”, a spus Elena Gheorghe, la media center-ul dedicat Black Friday.

Potrivit unui comunicat de presă al PayU transmis către TechRider.ro, au fost efectuate aproximativ 245.000 de tranzacții. Top 3 cele mai mari tranzacții stă astfel:

  • 45.951 RON, ora 8:47;
  • 35.444 RON, ora 8:43;
  • 34.570 RON, ora 8:46.

Totodată, coșul mediu de cumpărături se situează la 690 de lei, de peste 3 ori mai mare decât într-o zi normală, iar cel de cumpărături în rate este de 1.178 de lei, de 2 ori mai mare decât normal, potrivit platformei de procesare de plăți. Printre cele mai achiziționate produse sunt cosmeticele, cele din categoria FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produsele pentru copii și cele din zona IT&C.

 

 

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...