EXCLUSIV INTERVIU Lucian Dumitrescu (AutoItalia Group): Livrările Chery încep după 20 iulie / Autonomie de 1.200 km pentru hibride / Mai multe rețele de dealeri, interesate de modelele Tiggo 7 și 8

Chery Tiggo 8
SUrsa foto: TechRider.ro

Modelele Chery Tiggo 7 și Tiggo 8 livrate din China au ajuns deja în Slovenia și vor fi livrate clienților începând cu data de 20 iulie, a declarat Lucian Dumitrescu, Product Manager al rețelei de dealeri AutoItalia Group, într-un interviu în exclusivitate pentru TechRider.ro.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

El a fost prezent la lansarea brandului Chery pe piața din România, unde a precizat că gama Chery va fi completată cu mai multe modele, precum Tiggo 2 și Tiggo 3, ce vor concura cu Dacia Sandero Stepway, respectiv cu Dacia Duster. Totodată, modelul Tiggo 4 va fi lansat anul viitor și se va clasa sub Tiggo 7 ca dimensiuni.

Tot Dumitrescu a afirmat că mai mulți dealeri din afara rețelei AutoItalia, inclusiv „unii foarte mari”, sunt interesați de comercializarea modelelor Tiggo ale producătorului Chery, modele despre care susține că se bucură de un real succes pe piețele externe.

Modelele Tiggo 7 și Tiggo 8 pot fi cumpărate cu motorizările Chery Super Hybrid, ce promit o eficiență termică a motorului de peste 44% și o eficiență a transmisiei de 98%. Modelele hibride promit o autonomie combinată de 1.200 de kilometri, dar și un consum mediu de 6 litri pentru 100 km parcurși.

Modelele Chery Tiggo 7 și Tiggo 8. Sursa foto: Chery

Redăm mai jos interviul integral cu Lucian Dumitrescu, Product Manager al AutoItalia Group:

Daniel Simion: Ne puteți spune mai multe despre modelele prezente aici?

Lucian Dumitrescu: „Așa cum am zis și în conferința de dimineață cu dealerii, Chery are o extindere, o ascensiune prin extindere la nivel european. A intrat în România prin Group AutoItalia, prin grupul nostru. Prin acest parteneriat, am semnat cu Chery International. Primele două modele care vor fi aduse de piața românească vor fi Tiggo 7 și Tiggo 8, versiuni termice și versiuni plug-in, urmând ca, până la finalul anului, să îmbunătățim portofoliul actual cu încă două noi modele. E vorba de Tiggo 4, un model SUV, ca model sub Tiggo 7, dar și un alt model în clasa D. E vorba de Tiggo 9.

Modelele prezintă o inovație, prezintă o garanție ridicată de 7 ani, iar aici ar trebui să remarc, în principal, autonomia modelelor plug-in, atât la Tiggo 8, cât și la Tiggo 7, o autonomie care duce până la 1.200km.

Da, cam asta ar fi aspectele importante anul acesta. Știu că anul viitor alte modele o să se adauge din gama Tiggo. E vorba de Tiggo 3, Tiggo 2, dar rămâne să discutăm cu producătorul când vor fi lansate aceste două modele”.

Daniel Simion: Cu ce noutăți va veni Chery pe piață, față de modelele actuale de pe piața românească?

Lucian Dumitrescu: „Așa cum am zis, vin cu autonomie foarte ridicată, chiar dacă… Să zicem așa, garanție ridicată, care se ridică în momentul de față la 7 ani, oferă și alte modele pe piață, dar cred că partea legată de inovație, de inovație și tehnologie.

E vorba de acea tehnologie Super Hybrid, tehnologie care permite acea autonomie de 1.200 km. De fapt, o tehnologie patentată Chery, o tehnologie care, iată, duce autonomia la acest nivel de performanțe destul de ridicat. Chiar nu știu dacă în România, în momentul de față, există un alt model care să ducă autonomia unui model similar, model plug-in, la această dimensiune”.

Platforma hibridă Chery Tiggo 7 / Tiggo 8. Sursa foto: TechRider.ro

Daniel Simion: Am văzut pe pagina de Facebook a Chery că a plecat deja un lot de autoturisme din China în România. Puteți să ne spuneți…

Lucian Dumitrescu: „E vorba de primul lot, da, așa este. Primul lot va fi format din gama termică din Tiggo 7, urmând ca ulterior să vină și lotul următor de Tiggo 8. Da, vor sosi modelele, deja sunt pe vapor. Dar până în data aproape de 15 iulie, vaporul va sosi în portul Koper (Slovenia), urmând ca ulterioarele să fie aduse în România. Deci livrările pot începe cu a doua jumătate, să zicem, a lunii iulie. Mai exact, poate începând după data de 20 iulie. După 20 iulie, o să fie prima dată (lotul) transferat de către dealeri. Ulterior dealerii, prin revânzare către clienții finali”.

Daniel Simion: Puteți să ne spuneți și un număr de autoturisme care o să fie livrate?

Lucian Dumitrescu: „Sunt câteva zeci care vin acum, urmând ca, ulterior, stocul să fie îmbunătățit, să ajungă la câteva sute”.

Daniel Simion: Cu ce ambiție de vânzări vine Chery în România? Credeți că brandul va performa mai bine decât modelele concurente?

Lucian Dumiterscu: „Cred în asta, și sunt exemple edificatoare în acest sens. Acolo unde au intrat în Europa, nu uitați că este cel mai mare producător-exportator din China. Are 22 de ani de experiență, 22 de ani consecutivi în care ei au deținut supremația la exportului în China. Asta spune multe. Au experiență solidă în acest sens, iar acolo, în țările unde ei au intrat, performanța e notabilă, și mă refer aici… Am văzut, au făcut lansare în Polonia, existau celelalte branduri care aparține grupului, Omoda și Jaecoo, am înțeles că au vândut foarte bine. De asemenea, acționarii noștri în Israel ne-au spus că, atunci când modelele Chery, în special gama Tiggo, a intrat acolo, vânzările celorlalți competitori s-au dus în jos.

Adică BYD, care s-a lansat cu un an jumate înainte, performează foarte bine. În momentul în care Chery s-a lansat, practic vânzările BYD au scăzut, și vânzările Chery au crescut fabulos. Sperăm ca și același lucru se întâmple și în România, pentru că prețurile sunt foarte bune, ați văzut cel puțin la modelul Tiggo 7, undeva la 28.000 euro cu TVA inclus. Iar, așa cum am zis, chiar vă rog să urmăriți prețul la modelul Tiggo 8 plug-in. N-aș vrea să laud acum propriul model, dar modelul plug-in va fi comercial, poate la cel mai bun preț în casa respectivă din România, pe prețul vândut”.

Daniel Simion: Vor exista cumva oferte la lansarea modelelor?

Lucian Dumitrescu: „Sigur, ofertele acum sunt. Ați văzut și dimineață, în convenția noastră națională cu dealerii, a fost prezentată și ofertă promoțională. Avem cea mai bună ofertă de finanțare prin partenerul nostru de leasing. De asemenea, avem în acest moment discuții cu dealerii. N-aș putea să fac public acum, pentru că săptămâna viitoare urmează să detaliem mai pe larg politica comercială cu partenerii noștri, dealerii, care deja au și semnat.

Un prim pas important: sunt foarte mulți dealeri, asta m-a surprins plăcut, care doresc colaborarea cu noi. Unii deja au semnat, unii care fac parte din portofoliul actual al AutoItalia, dar sunt și alți dealeri noi… N-aș vrea să-i nominalizez acum, dar sunt unii din dealerii mari în România, poate printre cei mai mari”.

Daniel Simion: Față de alte modele din gama aceasta de preț, cu ce se poate diferenția Chery față, de exemplu, de un model autohton, de Dacia, sau de Renault?

Lucian Dumitrescu: „Haideți să luăm modelul Tiggo 7. Probabil că se compară ca preț de comercializare, se duce în zona în zona Bigster, deci Dacia Bigster, probabil că pe acolo. Vom concura cu celălalt model, cu Tiggo 4, pe care o să-l lansăm, așa cum am zis, în a doua jumătate a anului, probabil cu luna septembrie sau… Mă rog, sunt anumite constrângeri legate de transport. Mașinile vin din China, se descarcă în portul Koper și apoi sunt transferate aici. Cred că suntem în zona aceea de preț. Am mare încredere în succesul lor, pentru că le-am condus, le-am testat… Am fost în China, am rămas plăcut surprins atât la confortul pe care mașina ți-l oferă.

Uitați-vă, și chiar vă rog să analizați, uitați-vă la detaliile din interior, la calitatea materială folosite. Uitați-vă cum arată bordul, tehnologia inovatoare pe care o folosesc. Design-ul exterior eu zic că este în trendul actual. E o mașină plăcută, e o mașină plăcută la condus, o mașină care îți dă o senzație de confort. Așa cum ați văzut, vizăm în special familiile, cei care adoră inovația, tehnologia, fiabilitatea e un alt atu”.

Brandul Chery a intrat oficial pe piața din România

Brandul chinezesc de autoturisme Chery a fost lansat oficial joi pe piața locală, la București. Modelele prezentate la lansare au fost Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, momentan singurele modele care pot fi cumpărate pe piața din România.

Modelele Tiggo 7 și Tiggo 8 au prețuri cuprinse între 28.000 de euro și 38.000 de euro. Ambele beneficiază de o garanție de 7 ani sau 150.000 de kilometri și asistență rutieră tot pentru 7 ani sau 150.000 de kilometri.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...