VIDEO Care este secretul succesului companiei chineze CFMOTO în România, potrivit unui important dealer moto / Marca a detronat Honda și a devenit liderul pieței locale în S1

motociclete cfmoto la un salon moto

Marca chineză CFMOTO a înregistrat o creștere semnificativă datorită evoluției rapide, a designului modern, a numeroaselor gadgeturi incluse și a flexibilității de a se adapta la cerințele pieței, în contrast cu brandurile mai conservatoare, a explicat Ciprian Popescu, General Manager la Dual Motors, într-un interviu pentru TechRider.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

În primele șase luni (S1) ale anului, CFMOTO a reușit să urce pe primul loc în clasamentul înmatriculărilor de motociclete noi în România, detronând Honda, liderul tradițional al pieței.

Dealerul Dual Motors a inclus brandul din China în portofoliu, alături de Yamaha, anul acesta.

„Cunosc brandul de foarte mulți ani și i-am urmărit îndeaproape. Motivul pentru care m-am hotărât să fac acest pas este faptul că au evoluat foarte mult. Am fost chiar anul acesta, în februarie, în China, la fabrică și m-am convins cu ochii mei. Eu zic că noi trăim cumva în bula noastră, nu neapărat numai în România, dar și în Europa. Chinezii sunt foarte departe la multe capitole și s-au dezvoltat foarte mult”, a explicat Popescu.

El a adăugat că, deși au copiat „pe ici, pe colo”, chinezii sunt foarte flexibili și sunt în trend cu piața, spre deosebire de celelalte branduri care sunt mai conservatoare și care se mișcă mai greu. „Au tot felul de gadgeturi și chestii de genul acesta, iar generația din ziua de azi, în special tinerii, sunt foarte încântați să aibă pe bordul motocicletei tot felul de gadgeturi, tot felul de aplicații, cu toate că, până la urmă, când conduci, nu stai să butonezi ca pe telefon. Dar au dezvoltat și au făcut un design interesant. Acum să vedem în timp fiabilitatea lor”, a mai spus Ciprian Popescu.

Sursa foto: Depositphotos / imwaltersy

  • Adrian Popa este jurnalist în grupul G4Media, coordonator la publicațiile TechRider, Economedia, G4Food și Pets&Cats. Are 19 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat în piețele financiare și tehnologie. Pe lângă aceste domenii, mai scrie despre business, macroeconomie și apărare. Înainte de a ajunge la G4Media, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro, Gandul.info și Go4it.ro. A mai lucrat la Evenimentul Zilei, Forbes România, Cotidianul și Banii Noștri. Adrian are o pasiune aparte pentru tehnologie și este interesat de efectele pe care aceasta le are asupra societății. Printre hobbyurile lui se numără lectura, istoria, ecologia, universurile SF și fitnessul.

Total
0
Shares
3 comentarii
  1. Chinezaria tot chinezarie va ramane. Nu au copiat „pe ici, pe colo”. Au copiat tot. Nu ai cum altfel sa ajungi sa iti extinzi gama intr-un timp atat de scurt comparativ cu brandurile traditionale din Europa sau Japonia. Vorbim de branduri moto cu traditie de zeci de ani care au cumulat milioane de ore in teste, curse de tot felul si pe sosea. Aia au feedback de la clienti, stiu ce trebuie sa faca si au si ei gadgeturi destule. Sa iti increzi viata intr-o chinezarie din asta, trebuie sa fii nebun. Noroc ca nu sunt in stare sa faca motoare de capacitate si mai mare. Au rablagiile alea micute.

  2. Hai sa-i vedem cat mai vand acum ca au venit cu ideea “inovativa” de a baga modelul de subscription inclusiv clientilor care si-au achizitionat deja motociclete.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...