CFMoto Papio X0-1: Mini sportiva complet carenată inspirată de modelele japoneze ale anilor ’80

motocicleta de viteza de mici dimensiuni de culoare galbena
Sursa Foto: CF Moto

CFMoto extinde gama Papio cu o nouă versiune complet carenată, modelul Papio X0-1, o motocicletă de mici dimensiuni cu design retro sportiv, inspirată de epoca de glorie a industriei japoneze din anii ’80. Modelul a apărut recent în documente oficiale de omologare, semnalând o lansare iminentă pe piețele internaționale.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Noua Papio X0-1 păstrează denumirea utilizată deja în afara Statelor Unite pentru actualul Papio SS, dar vine cu actualizări estetice notabile. Farurile duble și carena frontală retro, montate într-o deschidere de formă ovală, evocă prima generație a modelului Suzuki GSX-R750. Noutatea principală o constituie carenajul complet, cu panouri laterale extinse și un scut nou, care cuprinde motorul monocilindric de 126 cm³. Apar și winglet-uri decorative – un detaliu stilistic preluat de la motocicletele sport moderne, fără rol funcțional real, având în vedere puterea modestă a modelului.

Motocicleta folosește același motor cu răcire pe aer, care dezvoltă 7 kW (9,4 CP) și un cuplu maxim de 9,2 Nm, asigurând o viteză maximă de 90 km/h. Transmisia este manuală, în șase trepte, iar cadrul din oțel, de tip backbone, este identic cu cel al versiunii Papio SS actuale. Suspensia este compusă dintr-o furcă inversată pe față și un monoamortizor pe spate, în timp ce frânele sunt cu ABS, cu discuri de 210 mm în față și 190 mm în spate.

În ciuda carenajului suplimentar, masa totală a motocicletei rămâne 114 kg la plin (curb weight). Ergonomia a fost ușor modificată pentru a acomoda și riderii mai înalți, cu ghidon poziționat mai sus și extensii laterale la carenajul superior, care pot îmbunătăți protecția aerodinamică.

Ampatamentul de 1.204 mm și roțile de 12 inch plasează Papio X0-1 în aceeași clasă cu Honda Grom, deși modelul CFMoto este puțin mai lung decât vechile YSR50 sau NSR50, modele japoneze legendare ale segmentului mini sportbike.

Un element nou remarcat în documentele de omologare este prezența siglei TCS (Traction Control System), ceea ce sugerează posibilitatea ca Papio X0-1 să fie echipată cu control al tracțiunii, o dotare rar întâlnită în acest segment de cilindree redusă.

Un anunț oficial din partea CFMoto referitor la preț și data exactă de lansare este așteptat în lunile următoare.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...