Grupul Volkswagen a deschis primul centru de testare și validare din China / Acesta mai este și primul centru de testare și validare din afara Germaniei

Sursa foto: Volkswagen Group

Grupul Volkswagen a inaugurat primele ateliere de testare în centrul din Hefei, care aparțin de Volkswagen Group China Technology Company (VCTC). Potrivit unui comunicat de presă al grupului german, VW China poate dezvolta modele pentru piața locală chiar în China. Totodată, acesta este și primul centru de testare și validare din afara Germaniei al Volkswagen.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Spații de teste de aproximativ 100.000 m2

Odată cu finalizarea noilor ateliere de testare, VCTC a devenit cel mai cuprinzător centru de cercetare și dezvoltare al grupului Volkswagen în afara pieței interne. Pentru prima dată în istoria companiei, acesta poate sprijini dezvoltarea și validarea de noi platforme de vehicule încă din fazele incipiente, în afara Germaniei.

Noile ateliere de testare dispun de peste 100 de laboratoare de ultimă generație, pe o suprafață de aproximativ 100.000 de metri pătrați, oferind capacități de testare puternice. Acestea includ integrarea software-hardware, testarea bateriilor și a grupului motopropulsor și validarea completă la nivel de vehicul.

Sursa foto: Volkswagen Group

Centrul are deja un prim produs în teste

Ralf Brandstätter, CEO-ul Volkswagen Group China, susține că această țară este „cea mai competitivă piață auto”, iar clienții VW se așteaptă la „inovație rapidă și calitate impecabilă”. VCTC joacă un rol important în strategia grupului Volkswagen, întrucât este, de asemenea, singurul centru de cercetare și dezvoltare al grupului dedicat exclusiv vehiculelor electrice, inteligente și conectate.

Primul produs care se află în faza de testare în centrul din Hefei este arhitectura China Electronic Architecture (CEA). Aceasta este prima platformă a grupului dezvoltată specific pentru China, cu o durată de dezvoltare de 18 luni. Prin „valorificarea dezvoltării locale și integrarea timpurie a furnizorilor în faza de concepție a noilor mașini și tehnologii”, costul unui nou model poate fi redus cu până la 50% în anumite proiecte cheie, susține VW.

CEA asigură, de asemenea, integrarea perfectă a funcțiilor digitale ale cabinei de pilotaj, a funcțiilor sistemului avansat de asistență la conducere și a actualizărilor over-the-air la nivelul întregului vehicul. Grupul Volkswagen continuă să extindă capacitățile din Hefei. Un alt laborator de teste, numit Functions Integration Test (FIT), va fi pus în funcțiune la mijlocul anului 2026, proiectat pentru a simula condiții de mediu extreme.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...