Startup-ul american Slate Auto, care a ieșit recent din anonimat, a confirmat pentru TechCrunch că a depășit pragul de 100.000 de rezervări pentru noul său pickup electric personalizabil și accesibil.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Pragul a fost atins în weekendul trecut, la puțin peste două săptămâni de la prezentarea oficială a vehiculului în cadrul unui eveniment organizat la Los Angeles, California.
Pickup-ul electric de la Slate va avea un preț de pornire sub 20.000 de dolari, după aplicarea creditului fiscal federal pentru vehicule electrice de 7.500 de dolari.
Compania intenționează să producă vehiculul într-o fostă tipografie din Warsaw, Indiana.
„Suntem profund recunoscători pentru răspunsul Americii la lansarea brandului Slate și a camionetei noastre”, a declarat Jeremy Snyder, Chief Commercial Officer al companiei.
Cu toate acestea, un număr mare de rezervări nu garantează automat succesul comercial.
Pentru a-și asigura un loc pe lista de comenzi, clienții trebuie să achite o taxă de rezervare de 50 de dolari, complet rambursabilă. Alte startup-uri din industria EV, precum Fisker sau Lordstown Motors, au înregistrat la rândul lor zeci de mii de rezervări, dar nu au reușit să livreze pe măsura așteptărilor și au ajuns în faliment. Lordstown, de exemplu, a fost acuzată de SEC că a indus în eroare investitorii în legătură cu numărul de „precomenzi”.
Slate are planuri ambițioase: compania afirmă că va putea produce până la 150.000 de vehicule anual până la finalul anului 2027 în fabrica din Indiana. Proiectul beneficiază și de sprijin financiar solid, venind din partea unor nume importante precum Jeff Bezos (prin fondul său de investiții de familie Bezos Expeditions), Mark Walter (CEO Guggenheim Partners) și firma de capital de risc General Catalyst.