Gigantul de e-commerce Amazon își lărgește gama de oferte pentru mașinile pe care le vinde prin intermediul Amazon Autos. Inițial doar la stadiul de parteneriat cu Hyundai, compania lui Jeff Bezos își extinde oferta, cu mașini la mâna a doua, conform MotorTrend.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Vehiculele second-hand sunt verificate înainte de vânzare
Fiecare vehicul la mâna a doua listat pe Amazon Autos include un raport privind istoricul vehiculului, care include starea mașinii, istoricul accidentelor, kilometrajul, rechemările în curs și istoricul service-ului. În plus, cumpărătorii beneficiază de o politică de retur de trei zile sau 500 de kilometri, precum și o garanție de 30 de zile sau 1.600 de kilometri. Cumpărătorii pot programa un test drive la dealer pentru a se asigura că vehiculul corespunde așteptărilor lor în ziua în care îl ridică sau înainte de a încheia tranzacția.
Fan Jin, lider global al Amazon Autos, a declarat că așteaptă „cu nerăbdare să (aducă) confortul Amazon Autos la vânzările de vehicule de ocazie. Listările de vehicule second-hand și certificate de pe Amazon Autos vor fi disponibile începând de luni. O verificare rapidă relevă deja o varietate de stocuri second-hand de la dealerii Hyundai participanți, inclusiv modele de la Mazda, Genesis, Jeep, Subaru, GMC și multe altele.

Similar listărilor de vehicule noi, vehiculele la mâna a doua sunt afișate în funcție de codul dvs. poștal, prezentând opțiuni într-o rază de 130 de kilometri pentru a ajuta cumpărătorii să găsească mașini disponibile în apropiere.
Serviciul de vânzări Amazon Autos a debutat în 2024, cu un parteneriat exclusiv cu Hyundai. Serviciul permite clienților să navigheze, să cerceteze și să achiziționeze vehicule, toate prin intermediul platformei Amazon.