Amazon Autos își lărgește prezența în sectorul auto / Acum, clienții pot cumpăra și mașini second-hand

Lansarea Amazon Autos la Los Angeles
Sursa foto: Robyn Beck / AFP / Profimedia

Gigantul de e-commerce Amazon își lărgește gama de oferte pentru mașinile pe care le vinde prin intermediul Amazon Autos. Inițial doar la stadiul de parteneriat cu Hyundai, compania lui Jeff Bezos își extinde oferta, cu mașini la mâna a doua, conform MotorTrend.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Vehiculele second-hand sunt verificate înainte de vânzare

Fiecare vehicul la mâna a doua listat pe Amazon Autos include un raport privind istoricul vehiculului, care include starea mașinii, istoricul accidentelor, kilometrajul, rechemările în curs și istoricul service-ului. În plus, cumpărătorii beneficiază de o politică de retur de trei zile sau 500 de kilometri, precum și o garanție de 30 de zile sau 1.600 de kilometri. Cumpărătorii pot programa un test drive la dealer pentru a se asigura că vehiculul corespunde așteptărilor lor în ziua în care îl ridică sau înainte de a încheia tranzacția.

Fan Jin, lider global al Amazon Autos, a declarat că așteaptă „cu nerăbdare să (aducă) confortul Amazon Autos la vânzările de vehicule de ocazie. Listările de vehicule second-hand și certificate de pe Amazon Autos vor fi disponibile începând de luni. O verificare rapidă relevă deja o varietate de stocuri second-hand de la dealerii Hyundai participanți, inclusiv modele de la Mazda, Genesis, Jeep, Subaru, GMC și multe altele.

Ofertă de mașini second-hand pe Amazon Autos
Sursa foto: MotorTrend

Similar listărilor de vehicule noi, vehiculele la mâna a doua sunt afișate în funcție de codul dvs. poștal, prezentând opțiuni într-o rază de 130 de kilometri pentru a ajuta cumpărătorii să găsească mașini disponibile în apropiere.

Serviciul de vânzări Amazon Autos a debutat în 2024, cu un parteneriat exclusiv cu Hyundai. Serviciul permite clienților să navigheze, să cerceteze și să achiziționeze vehicule, toate prin intermediul platformei Amazon.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...