CEO-ul Nissan: Va urma o „explozie” de produse noi, în special mașini hibride / Japonezii prevăd o creștere a vânzărilor în SUA în 2026

Ivan-Espinosa-CEO-Nissan
Sursa foto: Kazuhiro NOGI / AFP / Profimedia

Ivan Espinosa, CEO-ul producătorului auto japonez Nissan, afirmă că o „explozie” de produse noi va relansa creșterea vânzărilor în Statele Unite ale Americii în 2026, în contextul în care compania, aflată în dificultate, intenționează să se axeze pe o gamă largă de vehicule hibride până în 2030. Publicația Automotive News titrează că Nissan ar urma să lanseze o camionetă hibridă, cu motor V6.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Espinosa: Anul viitor „ar trebui să fim în măsură” să creștem vânzările

Vânzările din SUA ar trebui să rămână stabile în acest an și să-și revină în anul următor, datorită adăugării crossover-ului Rogue e-Power și creșterii ofertei de SUV-uri Nissan Armada și Infiniti QX80, precum și impactului asupra vânzărilor pe tot anul al sedanului compact Sentra reproiectat, a spus Espinosa.

Acest impuls este esențial pentru planul „Re:Nissan”, și face parte din ceea ce el numește trecerea la „a doua viteză”, o schimbare de direcție de la reducerea costurilor și închiderea fabricilor la creșterea bazată pe produse și tehnologie. Vânzările Nissan și Infiniti în SUA au crescut cu 2,8% până la 924.008 vehicule în 2024, dar sunt încă mult sub nivelul maxim atins în 2017, când brandurile au înregistrat livrări de 1,6 milioane de unități.

Nissan va trece rapid la hibrizi

Până în 2030, Nissan va avea în SUA modele hibride în segmentele compact, mediu și full-size, a spus Espinosa. Compania va electrifica camionetele ușoare și ia în considerare, de asemenea, o derivată Infiniti a modelului Rogue, care va fi construită la uzina sa din Smyrna, Tennessee, pentru a înlocui modelul QX50, care a fost scos din producție.

Vânzările Nissan Group în SUA au crescut cu 1,5% până la 711.903 de vehicule până în septembrie, rămânând în urma avansului de 4,3% al pieței. Cota de piață a Nissan a scăzut la 5,8%, de la 6% în anul precedent.

Nissan prevede o pierdere operațională de 275 miliarde de yeni (1,8 miliarde de dolari) în anul fiscal curent, parțial din cauza provizionului pentru extinderea deficitului de semiconductori Nexperia. Dar se estimează că tarifele vor șterge 275 miliarde de yeni din rezultatele operaționale, ceea ce înseamnă un scenariu de echilibru fără taxele americane.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...