Compania românească Ecovent, specializată în soluții pentru calitatea aerului, a lansat brandul propriu Evoair în urma unei investiții de peste 1 milion de euro, potrivit unui comunicat trimis redacției TechRider.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Portofoliul inițial include peste 40 de produse, precum dezumidificatoare, purificatoare de aer, umidificatoare și ventilatoare multifuncționale, poziționate în segmentul affordable premium.
„Evoair s-a născut din dorința de a aduce pe piață produse noi, cu design modern și funcționalitate intuitivă, menite să răspundă unor nevoi reale ale consumatorilor care nu erau acoperite până acum”, a declarat Potrivit lui Andrei Agafița, fondator și CEO Ecovent.
Brandul vizează în mod special familiile. Produsele Evoair incluzând tehnologii precum filtre True HEPA, Wi-Fi și sterilizare UV.
Fondată în 2017, Ecovent a înregistrat o cifră de afaceri de 6,4 milioane de euro în 2024 și țintește pragul de 10 milioane de euro în 2025.
Modelul de business al companiei combină producția sub brandul Evoair cu distribuția a peste 30 de branduri internaționale, fiind lider în România pe segmentul sistemelor de ventilație cu recuperare de căldură.
Potrivit companiei, piața soluțiilor pentru calitatea aerului este în creștere, stimulată de reglementările nZEB și de un interes sporit al consumatorilor pentru sănătate.
Prin lansarea Evoair, compania își propune extinderea și pe plan internațional, vizând țări precum Bulgaria, Ungaria și Ucraina.