În ciuda incertitudinii generate de noile măsuri fiscale, Altex a înregistrat o creștere semnificativă în prima jumătate a anului, depășind piața și câștigând cotă de piață, transmite Economica. Raul Filip, Deputy CEO Altex, a declarat că „avem o creștere mai mare decât piața la majoritatea categoriilor de produse. Creșterea (vânzărilor-n.red.) a fost de peste 5%”, adăugând că retailerul se bucură cel mai mult de creșterea numărului de clienți, atât în magazinele fizice, cât și în online. Această performanță se datorează succesului modelului lor multicanal.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Altex își menține optimismul și pentru finalul anului, Raul Filip estimând o continuare a creșterii, susținută de campanii și promoții de cumpărături. „Estimarea noastră pentru finalul anului este de creștere,” a afirmat el, deși a recunoscut că „sunt variabile în piață care nu depind de noi.” Managerul a subliniat că apetitul de consum este influențat de factori economici și politici, iar impactul este mai mic în cazul produselor esențiale, spre deosebire de cele „nice to have.”
Cu toate acestea, Altex este pregătită să facă față provocărilor. „Noi am mai trecut prin perioade dificile – Covid, criza din 2008-2009, știm ce se întâmplă,” a menționat Filip, adăugând că au planuri și metode pentru a stimula consumul în industria de tehnologie. Principalul obiectiv este atragerea clienților, deoarece tehnologiile „ușurează viața.”
Pe de altă parte, în ciuda inflației, prețurile produselor electro-IT au un trend descendent la nivel global, din cauza presiunii asupra producătorilor de a crea produse mai eficiente și mai ieftine. Filip a subliniat că, deși aceste scăderi ar putea să nu fie atât de relevante pentru consumator, „important este că prețurile nu cresc.”