Netflix își majorează previziunile financiare, după succesul ultimului sezon din „Squid Game”

Sursa foto: Amlan Mathur / Alamy / Profimedia

Ultimul sezon al serialului-fenomen „Squid Game” a ajutat Netflix să își depășească țintele de profit pentru al doilea trimestru, iar platforma de streaming și-a majorat previziunile privind veniturile în acest an. Reuters relatează că acțiunile platformei americane au crescut cu aproximativ 44% în acest an.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Previziunile de profit ale Netflix, în creștere

Netflix a dezvoltat o opțiune mai ieftină de a viziona filmele și serialele de pe platformă, una care include și pauze publicitare. Compania a declarat că publicitatea nu va fi principalul motor de creștere a veniturilor. Totodată, evenimente live, precum lupte WWE, au fost adăugate pentru a atrage agenții de publicitate, dar și urmăritori.

Thomas Monteiro, analist economic, a declarat că perspectivele Netflix „par acum destul de conservatoare, ceea ce este problematic pentru o acțiune cotată pentru perfecțiune”. Acesta consideră că platforma de streaming se bazează excesiv pe creșterile suplimentare ale prețurilor abonamentelor pentru a genera venituri.

Platforma de streaming a prognozat că veniturile sale nete vor fi de aproape 3 miliarde de dolari, cu 100 de milioane mai mult față de previziunile analiștilor, iar veniturile totale se vor ridica la peste 11 miliarde de dolari.

Netflix a încetat să mai dezvăluie numărul de abonați pe trimestru în acest an, îndemnând investitorii să se concentreze mai degrabă pe profitul companiei. Aceasta a declarat că creșterea numărului de membri a depășit previziunile, dar acest lucru s-a întâmplat la finalul primului trimestru, ceea ce a limitat impactul asupra veniturilor din al doilea trimestru.

Serialele de succes ale Netflix

Platforma americană de streaming a lansat cel de-al treilea și ultim sezon al serialului sud-coreean „Squid Game” cu câteva zile înainte de încheierea celui de-al doilea trimestru, în iunie. Acesta este cel mai popular serial non-englezesc din istoria Netflix, înregistrând 122 de milioane de vizualizări.

Printre alte producții populare în acest trimestru se numără „The Four Seasons” sau al treilea sezon al „Ginny & Georgia”. Anul acesta se așteaptă revenirea serialului „Wednesday”, dar și ultimele episoade din „Sranger Things”, care vor fi lansate în noiembrie și decembrie.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...