Aplicația Bonapp by Munch, care oferă produse alimentare nevândute reduse cu până la 80%, este în discuții cu investitorii pentru o nouă rundă de finanțare. Conform Profit.ro, fondatorii pregătesc planurile de creștere a aplicației pentru următorii ani.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Bonapp vizează și piețe externe, vecine cu România
Gregoire Vigroux, cofondator Bonapp, a declarat că, după fuziunea aplicației cu Munch, au avut o creștere stabilă de aproximativ 20%, cu o dinamică ce se preconizează a se menține în următoarele luni.
„Suntem în discuții cu investitori pentru o nouă rundă de finanțare, pregătind planurile de creștere pentru următorii ani. Rămânem însă discreți cu privire la detaliile rundei până la finalizare”, a declarat pentru Profit.ro Gregoire Vigroux, cofondator Bonapp.
Vigroux mai spune că un obiectiv-cheie pentru Bonapp este lansarea unui nou serviciu în perioada imediat următoare. Acesta ar viza atragerea unui număr mai mare de restaurante care să ofere produsele nevândute cu până la 80% reducere în platformă. Cofondatorul a mai declarat că Bonapp continuă să consolideze parteneriatele existente.
Aplicațiile Bonapp și Munch au fuzionat în iarna acestui an, formând cea mai mare rețea de combatere a risipei alimentare din regiune, cu activitate în România, Ungaria, Cehia și Slocavia. Totodată, aplicația oferă celor peste 500.000 de utilizatori ai săi mai mult de 2.200 de parteneri de unde să cumpere produse reduse.