Doi sibieni dezvoltă o aplicație pentru mica publicitate / Pin24 „promite să rescrie regulile jocului”

Sursa foto: Turnul Sfatului via Pin24

Ciprian Aldea și Alexandru Burtea dezvoltă o aplicație care intenționează să concureze cu giganții globali din domeniul anunțurilor de mică publicitate, titrează Turnul Sfatului. Cei doi spun că unul dintre atuurile aplicației Pin24 este că aplicația are o „interacțiune cool, bazată pe video, nu doar pe poze”.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Designul interfeței este „cel mai puternic atu” al Pin24

Pin24 se declară a fi un start-up construit integral în România care „promite să rescrie regulile jocului”, cu o estetică modernă. Aplicația va introduce video listings încă din prima versiune, o funcționalitate care aduce „transparență și personalitate în procesul de vânzare-cumpărare”.

De altfel, publicul țintă al Pin24 va fi, în primul rând, tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, reprezentând „generația obișnuită cu TikTok, Instagram și interacțiuni rapide, dar care vrea totuși să simtă încredere în tranzacțiile online”. Prin simplitate, viteză și design prietenos, Pin24 își propune să atragă și celelalte categorii de public interesat de anunțurile de mică publicitate on-line, mai arată fondatorii aplicației.

Fondatorii vizează piețe europene și din Orientul Mijlociu

Aplicația este dezvoltată de Ciprian Aldea, un nume cunoscut în mediul de afaceri sibian, și de Alexandru Burtea, expert în marketing.

„Nu am construit Pin24 ca să intrăm într-un joc existent. L-am creat pentru că jocul, așa cum era, nu mai funcționa pentru o nouă generație de utilizatori. Pin24 nu este un upgrade: e o rescriere completă a experienței, pentru o generație care comunică altfel, vinde și cumpără altfel, are alte repere”, transmite Ciprian Aldea, co-fondator Pin24.

Pin24 a intrat în faza de teste beta în luna iulie, iar lansarea oficială este planificată pentru această toamnă. Aplicația va fi disponibilă pe iOS și Android, iar planurile fondatorilor includ și o extindere internațională în Europa și Orientul Mijlociu, dar numai după ce „România devine un exemplu de adopție și succes”.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...