Apple a ajuns la 3 miliarde de iPhone-uri vândute din 2007 până în prezent

apple iphone 16
Sursa foto: Pamela Smith / AP / Profimedia

Apple a vândut 3 miliarde de iPhone-uri de la lansarea produsului în 2007, a declarat Tim Cook, CEO-ul gigantului tech american, în cadrul unei conferințe privind rezultatele financiare ale companiei pentru al treilea trimestru, relatează TechCrunch.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Apple a avut nevoie de nouă ani pentru a vinde primul miliard de iPhone-uri, o etapă importantă pe care compania a atins-o în 2016. Asta înseamnă că Apple a vândut 2 miliarde între 2016 și acum – tot o perioadă de nouă ani – ceea ce demonstrează popularitatea crescândă a produsului.

În timp ce Apple sărbătorește vânzarea a 3 miliarde de iPhone-uri, compania a întâmpinat unele dificultăți pe piața bursieră în acest an, gigantul tehnologic fiind depășit de Nvidia și Microsoft în clasamentul celor mai valoroase companii de pe piață. Așadar, poate că un motiv mai important de sărbătoare pentru Apple este faptul că vânzările de iPhone au fost mai puternice decât se aștepta în acest trimestru.

Vânzările de iPhone, cel mai popular produs Apple, au crescut cu 13% față de anul trecut, generând venituri de 44,6 miliarde de dolari, potrivit informațiilor comunicate în cadrul conferinței privind rezultatele financiare. Aceasta reprezintă aproape jumătate din veniturile totale ale companiei în acest trimestru, care au ajuns la 94 de miliarde de dolari.

Totuși, această creștere a vânzărilor de iPhone ar putea fi temporară. Mark Gurman, expert Apple și redactor-șef la Bloomberg, a speculat că compania ar fi vândut mai multe iPhone-uri în ultimul trimestru din cauza temerilor că planurile tarifare ale președintelui Trump ar putea duce la o creștere exponențială a prețurilor în Statele Unite.

  • George Radu este un autor care abordează subiecte variate din domeniul tehnologiei, apărării și viitorului. Domeniile sale de expertiză includ inteligența artificială etică, interfețele om-mașină (HMI), realitatea augmentată și virtuală aplicată (XR), precum și impactul social și cultural al noilor tehnologii. Nu se teme să pună întrebări dificile și să exploreze implicațiile filozofice ale inovațiilor tehnologice.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...