Grupul ARCMEDIA își dezvoltă echipă dedicată managementului relațiilor comerciale pentru întregul portofoliu de publicații

Sursa foto: Arcmedia

ARCMEDIA, cel mai mare grup de publishing din România, fidel propriei filosofii de a consolida independența editorială și  autonomia operațională, își continuă demersurile de implementare a unei strategii integrate de dezvoltare.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Consecvent noului motto al companiei, “Unim Perspective”, ecosistemul ARCMEDIA se va extinde operațional și conceptual în direcția asigurării unui flux integrat, suplu și coerent de promovare a brandurilor care investesc in publicațiile ARCMEDIA.

Pentru a servi misiunii asumate de consolidare a unei entități autonome din punct de vedere operațional și conceptual, ARCMEDIA va dezvolta propria echipă dedicată managementului relațiilor comerciale pentru întregul portofoliu de publicații. Noul departament de vânzări va gestiona dezvoltarea parteneriatelor strategice și comerciale cu branduri, companii și agenții de publicitate, oferind soluții de comunicare integrate pe toate platformele grupului.

Strategia de dezvoltare ARCMEDIA este aliniată cu valorile companiei, cu misiunea noastră de dezvoltare pe termen lung și își propune consolidarea identității de publisher premium, de entitate media care tratează direct, asumat, responsabil relația cu cititorii, cu brandurile și cu jurnalismul de calitate.

ARCMEDIA mulțumește companiei Thematic Media Channel care a susținut în ultimii ani evoluția unor branduri din portofoliul nostru. Eficiența și implicarea profesioniștilor TMC au contribuit într-o măsură semnificativă la dezvoltarea trecută a publicațiilor care sunt astăzi parte a grupului nostru.

ARCMEDIA va investi în continuare în producții originale și formate inovatoare, vom investi în echipe si vom aloca resurse pentru formarea profesională a unor jurnaliști atașați de valorile profesiei. Pe termen mediu ne propunem extinderea grupului nostru de companii pe piața europeană, exportând un model de jurnalism premium și infrastructură digitală de succes.

„Promitem cititorilor si partenerilor noștri sa pășim consecvent înainte, servind interesul public ocrotind independența editorială a jurnaliștilor noștri și construind o organizație europeană, robustă, autonomă, eficientă. Și promitem să unim perspective!” – a declarat Radu Budeanu, CEO ARCMEDIA.

Despre ARCMEDIA

ARCMEDIA, grup fondat și deținut de antreprenorul și jurnalistul Radu Budeanu reunește sub aceeași cupolă editorială multe dintre cele mai citite și respectate publicații din piața românească mass-media. În portofoliul ARCMEDIA se regăsesc agențiile de știri și imagini Mediafax și Mediafax Foto precum și publicațiile Gândul, G4media, Cancan, Ciao, G4food, Economedia, ProSport, Promotor, Ce se întâmplă, doctore?, Descoperă, go4it, go4games, Liga2, Râzi cu lacrimi, Apropo, TechRider și Pets&Cats.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...