Microsoft a lansat o serie de actualizări cu inteligență artificială pentru Windows 11, care vor face asistentul AI Copilot mai atractiv pentru utilizatori, facilitând automatizarea sarcinilor și conectarea la servicii pe diferite dispozitive, scrie Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Utilizatorii pot folosi acum cuvântul de activare „Hey Copilot” pentru a activa asistentul AI și a executa comenzi vocale într-o nouă funcție opțională pe orice PC cu Windows 11, a declarat Microsoft.
Compania extinde, de asemenea, Copilot Vision – care poate analiza conținutul de pe ecranele utilizatorilor și răspunde la întrebări legate de acesta – pe toate piețele unde este oferit Copilot.
Microsoft a precizat că va lansa, de asemenea, o funcție pentru Windows Insiders care va permite utilizatorilor să interacționeze cu Vision prin text, și nu doar prin voce.
Compania s-a grăbit să stimuleze adoptarea și utilizarea Copilot, pentru a concura mai bine cu giganții tehnologici Google și Meta, care și-au promovat propriii asistenți AI prin funcții în dispozitive, aplicații și browsere.
Actualizarea Microsoft include și un mod experimental „Copilot Actions” care permite asistentului său AI să efectueze sarcini din lumea reală pentru utilizatori – cum ar fi rezervarea de mese la restaurant sau comandarea de produse alimentare – de pe desktop.
Instrumentul extinde o funcționalitate similară anunțată pentru prima dată pentru browserul web în luna mai.
Microsoft a menționat că agenții vor începe cu permisiuni limitate și vor avea acces doar la resursele pe care utilizatorul le furnizează în mod explicit.
Compania a lansat joi și consolele Xbox Ally, încorporate „Gaming Copilot”, care permit jucătorilor să interacționeze cu asistentul AI pentru sfaturi, recomandări și asistență în timp real.
„Credem că suntem în pragul următoarei evoluții, în care AI nu se limitează la chatbot, ci se integrează în mod natural în sutele de milioane de experiențe pe care oamenii le folosesc în fiecare zi”, a declarat Yusuf Mehdi, directorul de marketing al Microsoft pentru consumatori.