China reprezintă o provocare „foarte semnificativă” pentru mărcile germane, admite șeful noii fabrici BMW din Ungaria

fabrica BMW din Ungaria
Sursa foto: BMW Group

China reprezintă o provocare competitivă „foarte semnificativă” pentru producătorii auto germani, a declarat miercuri șeful noii fabrici maghiare a producătorului de mașini de lux BMW, în contextul în care rivalul chinez BYD, va începe în curând producția în această țară, scrie Reuters.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Sub conducerea prim-ministrului de dreapta Viktor Orban, Ungaria a devenit un important partener comercial și de investiții pentru China, spre deosebire de alte țări din Uniunea Europeană care iau în considerare reducerea dependenței de a doua economie mondială.

BMW a declarat că va începe producția în serie a modelului său electric iX3 într-o fabrică din orașul Debrecen, din estul Ungariei, de la sfârșitul lunii octombrie, devenind a treia marcă germană importantă care intră în Ungaria după Audi și Mercedes-Benz.

„China reprezintă o provocare foarte importantă, cu toții suntem de acord în această privință”, a declarat Hans-Peter Kemser, președintele și directorul executiv al BMW Ungaria, în cadrul unei conferințe alături de liderii locali ai Audi și Mercedes-Benz.

„Trebuie să recunoaștem că producătorii chinezi sosesc în Europa. Acesta este un fapt”, a spus Kemser prin intermediul unui interpret.

Compania chineză BYD intenționează să înceapă producția la noua sa fabrică de vehicule electrice din sudul Ungariei până la sfârșitul anului 2025, investind în același timp 94 de milioane de dolari pentru a-și tripla producția locală de autobuze electrice.

Michael Breme, director executiv al diviziei maghiare a Audi, a declarat că producătorii occidentali au pierdut cota de piață în China, iar mărcile locale dețin acum două treimi din piața de acolo.

„Piața chineză este pur și simplu prea importantă pentru a renunța la ea”, a spus Breme. „Trebuie să găsim noi strategii pe piețele locale.”

Zoltan Guth, șeful departamentului de comunicare și relații externe al Mercedes-Benz Manufacturing Hungary, a declarat că marca își propune, de asemenea, să își păstreze cota de piață în China cu modele noi sau reproiectate, care vor fi lansate în următorii ani.

  • Ștefan Munteanu este un jurnalist specializat în domenii variate precum tehnologie, inteligență artificială, securitate cibernetică și apărare. Articolele sale acoperă noutățile din industrie, analize și impactul tehnologiei asupra societății. El este pasionat de inovațiile digitale și are un interes puternic pentru cele mai recente evoluții geopolitice.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...