Producătorul chinez Mitt, relativ necunoscut până de curând în Europa, face valuri în industria moto cu noul său model sportiv, 775R. Marca se remarcă printr-o strategie clară: motociclete accesibile, dar cu specificații demne de clase superioare. Iar 775R confirmă această direcție, oferind o combinație convingătoare de performanță, dotări moderne și un preț greu de ignorat.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Lansată recent pe piețele din Germania, Franța, Spania, Portugalia și Sardinia, Mitt 775R vine cu un preț de listă de doar 7.495 euro – o sumă care o plasează direct în concurență cu motociclete de clasă medie ale unor producători consacrați precum Yamaha R7, Kawasaki Ninja 650 sau CFMoto 700CL-X Sport.

Motorizarea este asigurată de un bicilindru paralel de 730 cmc, capabil să dezvolte 78,9 cai putere la 8.000 rpm și un cuplu de 72 Nm la 6.900 rpm. Aceste valori plasează modelul Mitt foarte aproape de performanțele lui Yamaha R7 (73,4 CP) și peste Ninja 650 (68 CP), ceea ce, coroborat cu prețul competitiv, poate atrage numeroși cumpărători din zona entry-level sportbike.
Partea tehnică este completată de un cadru din aluminiu , furci inversate ajustabile pe preîncărcare și un monoamortizor spate cu legătură progresivă, de asemenea reglabil. Frânele sunt semnate de Brembo, cu etriere radiale cu patru pistoane și discuri de 320 mm pe față, controlate printr-un sistem ABS Bosch în două canale – o dotare rar întâlnită în acest segment de preț.

Cockpitul este echipat cu o bord TFT de 5 inch, ce oferă conectivitate Bluetooth, pornire keyless, sistem de monitorizare a presiunii din pneuri și port USB. Toate aceste dotări moderne vin standard, consolidând imaginea unui model bine echipat pentru un public tânăr sau începător, dar cu pretenții.
Un alt atu important al modelului 775R este designul său, realizat în colaborare cu reputatul studio italian Marabese Design, cunoscut pentru colaborări cu branduri precum Piaggio și Moto Guzzi. Motorul a beneficiat, la rândul său, de consultanța tehnică a firmei elvețiene Suter, cu experiență în Moto2 și alte competiții internaționale.

Chiar dacă în acest moment Mitt nu are reprezentanțe în Marea Britanie sau Europa de Est, prezența sa pe piețe majore din vestul Europei sugerează o posibilă extindere în viitorul apropiat.
Prin 775R, Mitt propune o alternativă serioasă la sportbike-urile medii europene și japoneze, mizând pe un raport calitate-preț aproape imbatabil. Într-o perioadă în care costurile tot mai mari ale motocicletelor noi pot descuraja pasionații, Mitt pare să fi găsit rețeta perfectă pentru a câștiga teren pe piața europeană.