Companiile românești nu se promovează online: România, codaşă în UE la publicitate plătită pe internet

publicitate online
Sursa foto: Freepik

Mai puțin de 25% dintre companiile din România (22,8%), Polonia (23,2%) și Portugalia (23,6%) au folosit publicitatea online anul trecut, a anunțat joi Oficiul European pentru Statistică (Eurostat), prezentând datele disponibile din 20 de state membre UE, transmite Agerpres.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

La nivelul UE, 32,6% dintre firme au utilizat publicitate plătită online în 2024, cel mai ridicat nivel fiind în Malta (60,4%), Finlanda (49,8%) și Cipru (49,4%).

Cea mai populară metodă de publicitate online pentru companii (76,8%) este folosirea informațiilor din vizualizările de conținut ale utilizatorilor de pagini web. O altă metodă, folosită de 44,3% dintre companii, utilizează informațiile geografice de la adresele IP sau detaliile privind rețeaua pentru a adapta conținutul în funcție de locația utilizatorului.

Publicitatea comportamentală este folosită de 41,6% dintre companiile care plătesc publicitate online. Alte metode de publicitate orientată sunt folosite de 45,3% dintre firmele care plătesc publicitate online.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...