„Demon Slayer: Infinity Castle”, al doilea cel mai profitabil film la box-office-ul japonez

Filmul „Demon Slayer: Infinity Castle” la cinema
Sursa foto: Richard A. Brooks / AFP / Profimedia

Noua parte a blockbusterului anime „Demon Slayer”, numită „Infinity Castle”, a devenit al doilea film cu cele mai mari încasări la box-office-ul japonez, fiind întrecut doar de prima parte, „Mugen Train”, conform cifrelor publicate marţi, citate de AFP, preluată de Agerpres.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Franciza, disponibilă atât sub formă de serie, cât şi de lungmetraje, care a marcat revenirea în sălile de cinematograf în 2020, este apreciată pentru redefinirea codurilor artistice ale genului, cu efecte speciale uluitoare, fără a se îndepărta, însă, de temele cu priză la public, precum, în primul rând, prietenia şi empatia.

„Demon Slayer”, iniţial o manga de Koyoharu Gotouge, publicată între 2016 şi 2020 în revista Weekly Shonen Jump, îl urmăreşte pe adolescentul „ucigaş de demoni” Tanjiro Kamado care, alături de grupul său, porneşte în aventură în misiunea de a salva lumea de aceste fiinţe malefice, atrăgând un public numeros în Japonia şi în alte părţi ale lumii.

La două luni de la lansare, al doilea film, care prezintă bătălii explozive într-un decor caleidoscopic imposibil a obţinut încasări de aproximativ 224 de milioane de dolari pe plan intern, conform cifrelor distribuitorilor.

Astfel, acesta depăşeşte emblematicul film „Spirited Away” (2001) de la studiourile Ghibli, aflat pe locul al treilea, cu 182,5 milioane de dolari, potrivit site-ului de specialitate Kogyo Tsushinsha.

Filmul, care durează două ore şi 35 de minute, a ajuns, de asemenea, pe primul loc la box-office-ul nord-american în weekend, cu încasări de 70 de milioane de dolari.

Primul film, „Mugen Train”, a obţinut încasări de 275 de milioane de dolari. Se preconizează că un al treilea lungmetraj va încheia povestea acestor filme

În toată Japonia, postere gigantice montate în staţiile de metrou promovează „Infinity Castle”, cu numeroase reclame televizate şi chiar cu desene cu eroul principal în câmpurile de orez.

„Plâng de fiecare dată”, a declarat pentru AFP Yuri Kamada, în vârstă de 22 de ani, într-un cinematograf din Tokyo, după a treia vizionare. Tânăra japoneză a spus că apreciază modul în care sunt tratate personajele, inclusiv răufăcătorii, cu care poate „empatiza cu uşurinţă”.

„Spre deosebire de ‘One Piece’ sau de ‘Dragon Ball’, aceasta este o serie relativ scurtă, de aproximativ 20 de volume, şi îmi place firul narativ, uşor de înţeles”, a declarat la rândul său Reo Takagi, în vârstă de 19 ani, care a văzut noul film de două ori.

Animaţia face legea în Japonia, unde doar două dintre primele zece filme cu cele mai mari încasări la box-office-ul intern nu sunt anime: „Titanic” şi prima parte a seriei „Harry Potter”.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...