Netflix intenționează să cheltuiască aproximativ 18 miliarde de dolari pe conținut în acest an

Logo Netflix
Photo by Thibault Penin on Unsplash

Netflix intenționează să cheltuiască aproximativ 18 miliarde de dolari pe conținut în acest an, iar directorul financiar Spencer Neumann crede că acest număr ar putea crește pe parcurs, scrie The Verge.

„Nu suntem nici pe departe aproape de un plafon”, a declarat Neumann în timpul conferinței Morgan Stanley Tech, Media și Telecom din această săptămână, după cum a fost raportat de Variety. „Cred că suntem încă la început”.

Cheltuielile Netflix au crescut de la 16,2 miliarde de dolari anul trecut, în timp ce compania continuă să-și extindă gama de conținut live cu adăugarea WWE’s Monday Night Raw, talk show-ul de noapte al lui John Mulaney și meciul de box live din această vară dintre Katie Taylor și Amanda Serrano.

„Vedem oportunitatea de a crește peste tot”, a spus Neumann, potrivit Variety. „Vrem să rămânem în modul de creștere versus modul de întreținere cât mai mult timp posibil”. El a adăugat că Netflix își propune să ofere „din ce în ce mai multă valoare de divertisment per dolar”.

La începutul acestui an, Netflix a anunțat încă o creștere a prețurilor la abonamente, în timp ce numărul său de abonați a crescut la 300 de milioane. Serviciul are încă o concurență mare cu YouTube, care a dominat lista Nielsen a celor mai vizionate servicii de streaming în ultimii doi ani. Neumann a declarat că Netflix dorește să abordeze acea parte a pieței de streaming pe care „niciunul dintre noi nu o captează”, cum ar fi televiziunea tradițională, relatează Variety.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...