Valoarea totală a celor peste 131.000 de comenzi înregistrate pe data de 7 noiembrie, de Black Friday, pe una dintre platformele SaaS de automatizare a activităţilor de eCommerce a depăşit 31,2 milioane de lei, se arată într-un comunicat de presă, citat de Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Conform datelor centralizate de easySales, topul celor mai mari trei comenzi înregistrate de Black Friday prin intermediul acestei platforme a fost: opt obiective foto, în valoare de 56.288 de lei, 480 de kendama – în valoare de 46.800 de lei şi 12 recuperatoare de căldură – în cuantum de 38.388 de lei.
La nivel general, românii au cheltuit, în medie, 238 lei pentru fiecare comandă, cu ocazia evenimentului cu cele mai importante reduceri din an.
Într-un top al platformelor, eMag conduce detaşat, cu 54,7% din valoarea totală a comenzilor, urmat de site-urile proprii ale magazinelor (33,1%) şi de Trendyol (8,6%), transmite Agerpres.
De asemenea, clasamentul regiunilor, realizat în funcţie de numărul comenzilor, are pe primele patru locuri Bucureşti, Ilfov, Cluj, Iaşi şi Timiş.
În acelaşi timp, pe categorii, ca volum şi valoare, preferinţele românilor pentru achiziţiile de Black Friday au fost pentru: „Casă şi bucătărie” – cu 29.951 de comenzi în valoare de peste 8,7 milioane de lei, „Electronice” – cu 24.199 de comenzi, de peste 7,3 milioane de lei, precum şi „Modă şi bijuterii” – cu 6.236 de comenzi (peste 1,4 milioane de lei).
easySales este o platformă B2B şi un start-up, lansat în aprilie 2019. Beneficiile principale oferite sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor, traducerea automată.