Uniunea Europeană analizează modul în care Apple, Google și Microsoft combat escrocheriile online / Autoritățile investighează listări false de aplicații

Parlamentul European
Sursa foto: Parlamentul European

Uniunea Europeană dorește să evalueze dacă Apple, Google și Microsoft fac suficient pentru a preveni proliferarea înșelătoriilor online pe platformele lor. Financial Times relatează că autoritățile de reglementare ale UE solicită în mod oficial informații de la cele trei companii tehnologice americane, în conformitate cu Digital Services Act (Legea Serviciilor Digitale), cu privire la eforturile lor de combatere a fraudei financiare, alături de Booking Holdings, platforma globală de cazare care deține Booking.com și alte site-uri de călătorii, potrivit The Verge.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Autoritățile de reglementare vor evalua modul în care Apple și Google gestionează aplicațiile frauduloase, cum ar fi aplicațiile bancare false, în magazinele lor de aplicații respective, în timp ce motoarele de căutare Google și Microsoft vor fi examinate pentru a detecta rezultatele de căutare false.

„Observăm că tot mai multe acțiuni criminale au loc online. Trebuie să ne asigurăm că platformele online depun toate eforturile pentru a detecta și preveni acest tip de conținut ilegal”, a declarat Henna Virkkunen, șefa departamentului de tehnologie al UE.

Booking Holdings, singura companie cu sediul în Europa care este supusă unei analize amănunțite, va fi analizată în ceea ce privește modul în care gestionează listările false de cazare. Aceste solicitări de informații ar putea duce la lansarea unor anchete oficiale asupra celor patru companii, care ar putea fi supuse unor amenzi potențiale de până la șase la sută din cifra de afaceri globală anuală.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...