McDonald’s intenționează să „dubleze” investițiile în inteligența artificială până în 2027 și mizează pe India ca centru cheie pentru guvernanța datelor, inginerie și arhitectura platformelor, a declarat un director executiv pentru Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
„Suntem încă în fază incipientă, așa că este dificil să stabilim cu exactitate valoarea investiției”, a declarat Deshant Kaila, directorul operațiunilor Global Business Services al McDonald’s, în cadrul unui eveniment.
Kaila a afirmat că eforturile gigantului fast-food în India se vor concentra pe constituirea echipei de IA, dar a adăugat că cheltuielile vor fi orientate mai mult către tehnologie și instrumente, nu către personal.
India devine un centru din ce în ce mai important pentru marile companii din industria tech, dar și auto.
Statul asiatic a depăşit pentru prima dată China ca principal exportator de smartphone-uri către Statele Unite, potrivit unui raport publicat de firma de cercetare Canalys, în contextul tensiunilor comerciale tot mai mari dintre Washington şi Beijing.
De asemenea, Tesla a deschis în luna iulie primul său showroom din India, marcând debutul îndelung anticipat al producătorului de vehicule electrice (EV) pe a treia mare piaţă auto mondială.
La rândul său, startup-ul de inteligență artificială Perplexity se extinde discret în imediat pentru a concura cu OpenAI în următaorea fază a adopției IA.
În plus, un director Renault a anunțat tot în această lună că producătorul auto va adăuga mai multe SUV-uri și vehicule mici în gama de modele pe care le construiește în India, pentru a crește gradul de utilizare al uzinei sale locale.