FOTO Ferrari a construit un nou circuit de teste / e-Vortex se află adiacent pistei Fiorano

Circuitul Ferrari e-Vortex
Sursa foto: Ferrari

Ferrari a construit un nou circuit de teste pentru mașinile sale. Cu o lungime de aproximativ doi kilometri și o suprafață de 37.000 m2, acesta reprezintă „un pas fundamental în îmbunătățirea testării funcționale a mașinilor sport proaspăt ieșite de pe linia de producție”, transmite Ferrari într-un comunicat de presă.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Pista, împărțită în multiple sectoare

Circuitul a fost proiectat pentru a îndeplini „cele mai avansate cerințe de dezvoltare” și validare și permite testare precisă și repetabilă în condiții ridicate de siguranță. Pista este împărțită într-o serie de sectoare, fiecare dedicat unui aspect specific al performanței.

Circuitul Ferrari e-Vortex
Sursa foto: Ferrari

Circuitul e-Vortex dispune de două curbe largi cu înclinare și pantă longitudinală, o linie dreaptă centrală și curbe de manevrabilitate dedicate studiului comportamentului dinamic. Suprafețele speciale ale drumului, dezvoltate folosind „experiența și expertiza Ferrari”, permit o analiză „aprofundată” a confortului și performanței fiecărui model care iese pe poarta fabricii.

Ferrari e-Vortex va permite transferul treptat al activităților de testare de pe șosea pe pistă, asigurând o evaluare și mai obiectivă a performanței și identificarea mai rapidă a oricăror anomalii. În plus, concentrarea testelor în noua zonă de testare va contribui la reducerea impactului asupra traficului din zona înconjurătoare.

Pentru a completa circuitul, a fost construit un nou atelier de revizie de 1.000 m², care va găzdui verificările statice și anumite lucrări la mașini, optimizând și mai mult fluxurile interne și procesul de revizie a mașinilor.


Caracteristicile principale ale pistei de testare Ferrari e-Vortex

  • Lungime: 1.887 m
  • Suprafața pistei: 37.351 m²
  • Suprafața atelierului: 1.000 m²
  • Lățimea benzilor: de la 6 la 14 m
  • Lungimea liniei drepte principale: 600 m
  • Pavaj special cu blocuri de porfir
  • Secțiuni separate pentru analiza NVH, confort și durabilitate
  • Durata lucrărilor: mai puțin de 4 luni
  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...