Vânzările Dacia au crescut și în luna octombrie în Germania, fiind împinse de la spate de cel mai mare SUV al companiei. Potrivit Profit.ro, Dacia Bigster, care a ajuns la același nivel de vânzări cu hatchback-ul Sandero, este pe cale să devină modelul best-seller al companiei românești pe piața auto germană.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Aproape 90% din modelele germane de Bigster sunt full hybrid
Cu un volum total al înmatriculărilor de 5.876 de vehicule și o creștere a vânzărilor de 5,2%, Dacia și-a conservat avansul pe care în avea în fața rivalilor precum Kia, Renault sau Peugeot. Totodată, marca românească și-a păstrat și poziția pe piața germană.
Cu 1.804 unități înmatriculate în octombrie, față de 1.851 unități pentru Sandero, SUV-ul se pregătește probabil să preia conducerea în gama Dacia din Germania, chiar dacă deocamdată are doar 10.000 de unități înmatriculate. Profit.ro relatează că aproape 90% dintre SUV-urile Bigster înmatriculate luna trecută în Germania au fost echipate cu motorizarea Hybrid 155, de 1,8 litri.
Totodată, doar 101 unități au fost dotate cu sistemul de tracțiune integrală, subliniind interesul scăzut pentru un SUV cu transmisie manuală. Situația s-ar putea schimba radical odată cu introducerea tracțiunii integrale pe o cutie automată, o premieră pentru Dacia.
Aproape 60.000 de Dacii au fost înmatriculate anul acesta în Germania
De la începutul anului, Dacia a înmatriculat în Germania 59.457 de vehicule, în creștere cu aproape 2%. Sandero are cele mai multe înmatriculări (21.919 unități), urmat de Duster și Jogger (10.697 de unități), Bigster (9.556 de unități) și Spring (4.201 unități).
Vânzările de automobile din Germania au crescut în luna a zecea într-un context favorabil în care au reușit să se evidențieze mai ales mărcile chinezești, care au procente de creștere chiar și de trei cifre.
Procentual, Xpeng, Lynk&Co sau BYD sunt vedete în această ordine, dar din punct de vedere al volumelor BYD a trecut deja în fața celor de la MG, cu 3.353 de unități, față de 2.788, luând locul celor de la Tesla (-53%), care în urmă cu numai doi ani depășea pragul de 5.000 de mașini vândute lunar, mai multe decât Dacia, iar astăzi mai vând doar 750 de automobile pe lună.