Marți, Honor a lansat oficial pe piața din România noul lor pliabil, Honor Magic V5, în cadrul unui eveniment la București. Înainte de lansarea oficială, compania a prezentat și rezultatele obținute pe piața locală, dar și poziționarea globală a companiei și planurile de viitor.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
TechRider.ro a avut ocazia să participe la evenimentul de lansare al noului pliabil, și să observe datele expuse de liderii mondiali ai Honor.
România, piață-cheie pentru dezvoltarea europeană
Stanley Yan, Country Manager Honor România, a vorbit despre expansiunea continuă a brandului Honor. Conform datelor companiei, Honor are o rețea peste 52.000 de magazine deschise la nivel mondial, și un total de peste 14.000 de angajați. Totodată, 250 de milioane de dispozitive Honor funcționează în toată lumea, dezvoltate în cele șapte centre R&D din China, Franța și Japonia.
Gama de dispozitive electronice Honor este una „comprehensivă”, spune Stanley Yan, cu boxe portabile, căști wireless, și chiar foehnuri. Gama de smartphones este compusă din modelele:
- Honor Magic – modele flagship cu hardware de ultimă generație;
- Honor N – modele mid-range;
- Honor X – modele de bază, pentru vânzări de masă.
Honor susține că România este o piață-cheie pentru dezvoltarea europeană a companiei, cu creșteri de 30% în vânzările de smartphone-uri Honor Magic7 Pro, +33% pentru Honor Magic7 Lite și o creștere de peste 50% pentru gama de pliabile Honor Magic. Totodată, compania anunță o creștere anuală în vânzările de tablete de peste 140%.
Pentru gama de modele Honor 400, compania anunță creșteri în vânzări între 59%, pentru Honor 400 Pro, și 127% pentru modelul standard Honor 400. Honor promite 7 ani de actualizări ale sistemului de operare Android și ale politicilor de securitate pentru Honor Magic V5 și Magic7 Pro.
Brand recall de 20% pentru Honor
Strategia ESG (cauze de mediu, sociale și bună guvernanță) a Honor are un punct principal, acela fiind ca producătorul să devină carbon neutral până în anul 2040. Compania susține că pune accent pe siguranța ochilor clienților săi, prin dezvoltarea de multiple tehnologii precum culori cât mai naturale pentru ecranele sale sau ecran polarizat, care scade utilizarea de luteină cu 52%
Sabina Știrb, director de marketing al Honor România, a prezentat mai multe date despre gradul de recunoaștere al brandului Honor de către public. Compania anunță că are un brand awareness de 70%, iar 20% dintre cei chestionați se gândesc să aleagă un smartphone Honor pentru următoarea lor achiziție. Honor mai anunță că, atunci când au fost rugați să numească un brand de telefon, un român din 5 s-au gândit inițial la un Honor.
Producătorul a prezentat mai multe programe pe care le-au realizat pentru a interacționa cât mai mult cu publicul, unul dintre ele fiind #PlayWithArt, unde utilizatorii au fost încurajați să folosească funcțiile AI ale dispozitivului lor pentru a crea artă.