Logitech International a raportat marți rezultate trimestriale mai bune decât se aștepta, beneficiind de creșterea cererii din partea companiilor pentru periferice de calculator, notează Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Compania elvețiano-americană a declarat că veniturile sale operaționale non-GAAP au crescut la 202 milioane de dolari în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, depășind previziunile analiștilor de 167,2 milioane de dolari, conform unui raport realizat de Visible Alpha.
Vânzările din primul trimestru au crescut la 1,15 miliarde de dolari, depășind așteptările de 1,11 miliarde de dolari.
Logitech a înregistrat o creștere a cererii pentru mouse-uri, tastaturi, echipamente audiovizuale pentru săli de conferințe și camere web din partea utilizatorilor business care își reechipează birourile.
Compania vinde aproximativ două cincimi din produsele sale către companii, școli și spitale și are, de asemenea, o activitate de vânzare directă către consumatori.
„Creșterea noastră a fost determinată de prioritățile noastre strategice și de cererea puternică. Am înregistrat rezultate bune în toate regiunile, cu performanțe deosebit de bune în Asia-Pacific”, a declarat Hanneke Faber, CEO.
Logitech a menționat în scrisoarea adresată acționarilor, publicată marți, o scădere de 120 de puncte de bază a marjei brute non-GAAP în primul trimestru față de aceeași perioadă a anului trecut, atribuită tarifelor impuse de administrația Trump, precum și costurilor promoționale ridicate și altor factori.
Cu toate acestea, compania a afirmat că majorările de prețuri din America de Nord și măsurile de reducere a costurilor în curs au atenuat parțial aceste efecte. În aprilie, Logitech a anunțat că va majora prețurile în Statele Unite cu aproximativ 10% pentru a compensa tarifele.
Compania a investit, de asemenea, în mutarea producției din China pentru a reduce impactul creșterii taxelor de import din SUA.
Aproximativ 40% din produsele sale destinate Statelor Unite sunt fabricate în prezent în China, cifră pe care Logitech intenționează să o reducă la 10% până la sfârșitul anului calendaristic 2025.
Acest lucru va implica mutarea liniilor de producție în Vietnam, Taiwan, Thailanda, Malaezia și Mexic, unde Logitech are acorduri cu producători contractuali.
Logitech a declarat că se așteaptă ca vânzările sale să crească cu 3% până la 7% în al doilea trimestru, până la 1,15 miliarde de dolari și 1,19 miliarde de dolari. Este de așteptat ca veniturile operaționale non-GAAP să se situeze între 180 și 200 de milioane de dolari.
În aprilie, compania și-a retras previziunile pentru anul financiar 2026, care se încheie la sfârșitul lunii martie, invocând incertitudinea cauzată de războiul comercial global.