Peste un sfert dintre români au redus semnificativ cheltuielile online, odată cu creșterea prețurilor / Electronicele, printre cele mai afectate categorii

o femeie face cumparaturi online
Sursa foto: Freepik

Aproximativ 65% dintre români și-au redus cheltuielile online din cauza scumpirilor, conform studiului „Radiografia eCommerce 2025”, realizat de easySales, transmite StartupCafe.ro.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Peste un sfert dintre consumatori au tăiat semnificativ bugetul, în timp ce aproape 40% au făcut reduceri moderate. Doar 25% dintre români nu și-au schimbat obiceiurile de consum online.

Categoriile cel mai afectate sunt moda, bijuteriile (31%) și electronicele (22%), în timp ce produsele esențiale au rămas neafectate. Sensibilitatea la costurile de livrare a crescut, 83% dintre respondenți fiind mai atenți la acestea, iar 81% vânează reduceri.

Majoritatea celor care au redus bugetul online (o treime) au tăiat între 101 și 250 de lei lunar, în timp ce 25% au redus cu 251-500 de lei. Un procent de 18,3% a redus cheltuielile cu peste 500 de lei lunar.

Studiul a fost realizat între 16 și 30 iulie 2025, pe un eșantion de 1.036 de respondenți. Rezultatele complete vor fi prezentate pe 25 septembrie la evenimentul eCommerce Talks.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...