Volkswagen se poziționează în SUA ca Voltswagen și țintește piața mașinilor electrice. Noua startegie a fost dezvăluită din greșeală

volkswagen logo
Sursa foto: Pixabay

Volkswagen a publicat din greşeală, luni, cu o lună înainte de termen, un comunicat prin care anunţa numele operaţiunilor sale din SUA, Voltswagen of America, care pune accentul pe eforturile producătorului auto german pe segmentul vehiculelor electrice, transmite CNBC, citat de News.ro.

Piața de mașini electrice din SUA este cea mai mare la nivel global și este dominată de Tesla. Companiile germane fac eforturi pentru a recupera anii pierduți, în care au ignorat tendința pieței americane. În plus, Volkswagen are de recuperat și pierderile de imagine din scandalul DieselGate.

Comunicatul de presă al VW era incomplet, citând necesitatea unei declaraţii suplimentare şi a unei fotografii de la fabrica producătorului auto din Chattanooga, Tennessee. Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze publicarea, care era datată 29 aprilie şi care ulterior a fost eliminată de pe site-ul Volkswagen. O persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea lansării. Comunicatul numea schimbarea ”o declaraţie publică a investiţiei viitoare a companiei în e-mobilitate”. Acesta afirma că Voltswagen va fi plasat ca emblemă exterioară pe toate modelele EV, în timp ce vehiculele pe benzină vor avea doar emblema VW, mai notează News.ro. Schimbarea de nume ar fi cea mai recentă ştire din partea Volkswagen referitoare la vehiculele electrice.

Citește integral pe economedia.ro

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...