WebOS de la LG aduce Xbox și Zoom în automobile

WebOS de la LG aduce Xbox și Zoom în automobile
Sursa imagine: LG

LG a organizat o conferință de presă la salonul IAA Mobility 2025 din München pentru a anunța parteneriatul său cu Xbox.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Compania dorește să aducă titluri de jocuri AAA în vehiculele viitorului prin intermediul platformei sale Automotive Content Platform (ACP) bazate pe webOS, care este deja utilizată de anumite modele ale Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai și Genesis), potrivit TechRadar.

Gigantul tehnologic a declarat că aplicația Xbox va fi integrată în ACP-ul LG, iar cei care dețin aplicația Xbox, un abonament Xbox Game Pass Ultimate, un controler Bluetooth compatibil și acces la internet vor putea avea acces la „sute de jocuri”.

LG Electronics transformă spațiile de mobilitate în medii centrate pe experiență și bazate pe software prin intermediul „webOS” integrat în vehicule, vizând piața vehiculelor definite de software (SDV).

Eunseok Hyun, vicepreședinte și șef al diviziei VS Business a LG Electronics, responsabil pentru componentele vehiculelor, a declarat: „LG Electronics deține o competitivitate de neegalat pentru a conduce era SDV, valorificând portofoliul său de piese auto, inclusiv unități principale, afișaje și soluții de conectivitate, precum și peste 70 de ani de experiență în domeniul electrocasnicelor și IT. Ne propunem să redefinim vehiculele nu doar ca instrumente de transport, ci ca „spații de locuit pe roți” centrate pe experiențele utilizatorilor.”

Inițiativă principală este reprezentată de platforma de conținut webOS (ACP) integrată în vehicule. Hyun a explicat: „Bazată pe webOS, care alimentează peste 240 de milioane de televizoare inteligente la nivel global, această platformă proprietară pentru vehicule este concepută pentru a extinde fără probleme experiențele de divertisment de acasă în mașini. Planificăm să furnizăm platforma de conținut webOS pentru 20 de milioane de vehicule până în 2030, conducând piața SDV.”

Datorită platformei de conținut auto bazate pe webOS de la LG, o serie de mașini de la Hyundai Motor Group pot oferi deja servicii precum Netflix, Disney+, YouTube și Baby Shark World for Kids direct din sistemul de infotainment auto.

Toate aceste aplicații sunt concepute pentru a fi utilizate atunci când vehiculul este parcat, ajutând proprietarii să-și ocupe timpul în timp ce își încarcă mașina electrică sau așteaptă să-și ia copiii de la școală.

Strategia Microsoft cu Xbox a fost recent aceea de a extinde utilizarea prin mutarea jocurilor dincolo de consolă. Compania a început să difuzeze reclame la sfârșitul anului trecut, ca parte a campaniei „This is an Xbox”, prezentând multe produse tehnologice diferite, cum ar fi căști, telefoane, televizoare și laptopuri, și etichetându-le ca Xbox.

Compania a semnat, de asemenea, un parteneriat cu LG la începutul acestui an, care a adus jocurile în cloud pe anumite televizoare inteligente LG, la trei ani după prima sa incursiune în domeniul televizoarelor inteligente cu Samsung.

Împreună cu Xbox Cloud Gaming, LG a anunțat la IAA Mobility show 2025 că va introduce Zoom în sistemul de infotainment din mașină, pentru a permite șoferilor să participe la ședințe din mașinile lor. O aplicație Zoom nativă va „transforma vehiculele în spații de colaborare mobile”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...