Peste un milion de oameni se uită în fiecare lună la podcast-urile găzduite de YouTube, anunţă platforma deţinută de Google, transmite News.ro.
Deşi la origine era conţinut audio, podcast-ul a făcut casă bună pe YouTube, cea mai mare platformă de video, acolo unde creatorii sunt atraşi de posibilităţile financiare şi de numărul mare utilizatori.
Nu doar atât, podcast-urile YouTube sunt foarte urmărire pe televizoare, unde au cumulat vizionări de peste 400 de milioane de ore pe lună anul trecut.
„Podcasturile video sunt mai mult decât o tendinţă, ele întâlnesc publicul acolo unde se află acesta: pe YouTube”, se arată într-un comunicat emis de platformă.
YouTube a dobândit utilizatori şi după ce Google a decis anul trecut să renunţe la aplicaţia Google Podcasts, dedicată special acestei categorii de conţinut.
La mare distanţă, a doua platformă de podcast-uri la nivel global este Spotify, cu 675 de milioane de utilizatori la finele anului trecut.